SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w 'Charakterach' od stycznia

Styczniowy numer miesięcznika "Charaktery" (Charaktery), którytrafi na rynek 22 grudnia br., będzie mieć zmienioną zawartość iobjętość. Towarzyszyć będzie mu kampania promocyjna.

W piśmie pojawią się nowe działy, a te już istniejące zostanąrozbudowane (chodzi o część magazynową tytułu i Latarnika). Magazynzwiększy swoją objętość z 100 do 116 stron. Na potrzeby reklamprzeznaczona zostanie trzecia strona, dotychczas zapełnianatreściami redakcyjnymi.

Stopniowo ma wzrastać także nakład "Charakterów", który wynosiobecnie 73 800 egz., będzie on jednak dostosowany do wynikówsprzedaży. Na razie nie wiadomo, czy pismo zmieni cenę (obecniekosztuje ono 9,50 zł).

Wprowadzeniu na rynek numeru styczniowego towarzyszyć będziewsparcie promocyjne. Kampania realizowana będzie w telewizji(Planete), radiu (Radio Euro, RMF Classic), prasie, internecie(m.in. portal Wirtualna Polska) oraz w sieci Empik i HDS. Kampanięi mediaplan przygotowuje dział marketingu wydawcy.

Średnia sprzedaż ogółem "Charakterów" w okresie od stycznia dosierpnia br. wyniosła 42 477 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Zmiany w 'Charakterach' od stycznia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl