Zmiany w GfK Polonia
Katarzyna Archanowicz - Kudelska szefem badań jakościowych w dziale Custom Research FMCG Research & Consulting GfK Polonia.
Od marca 2006 roku dział Custom Research FMCG Research & Consulting GfK Polonia został wzmocniony przez Katarzynę Archanowicz–Kudelską, która objęła stanowisko Kierownika Zespołu Badań Jakościowych.
Katarzyna Archanowicz-Kudelska przez ostatnie 2,5 roku była odpowiedzialna za jakościowe badania marketingowe w firmie 4P Research Mix, gdzie pracowała na stanowisku Senior Project Managera.
Wcześniej również związana z firmami badania rynku - CASE, Pentor i MDM, gdzie zajmowała się przede wszystkim badaniami jakościowymi.
Katarzyna Archanowicz-Kudelska zajmuje się badaniami rynku od dziewięciu lat. Jest psychologiem społecznym i ekonomicznym. Posiada bogate doświadczenie w badaniach komunikacji i reklamy, wizerunku oraz testach nowych produktów, szczególnie na rynku FMCG i sieci handlowych.
W roku 2005 przebywała na stypendium Unii Europejskiej w Wielkiej Brytanii.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w GfK Polonia