Zmiany w MEC Interaction
Do MEC Interaction, działu domu mediowego Mediaedge:cia zajmującegosię działaniami promocyjnymi w internecie, dołączył Piotr Adamczyk,który będzie odpowiedzialny za planowanie działań z wykorzystaniemnowych mediów. Natomiast pracującemu już w firmie Grzegorzowi Smycepowierzono nowe obowiązki
Piotr Adamczyk został nowym online plannerem i będzie pracowałna rzecz klientów Mediaedge:cia z sektora FMCG. Adamczyk ukończyłSGH i ma już półtoraroczne doświadczenie w zawodzie. Pierwsze krokistawiał w dziale reklamy online w OMG Digital, a później pracował wsieci ARBO Media i domu mediowym Infinity Media. W MEC Interactionbędzie skupiał się na planowaniu działań z wykorzystaniem nowychmediów.
Natomiast Grzegorz Smyka jako pierwszy Polak odbył 6-miesięczneszkolenie w ramach tzw. Interaction Training Academy w Londynie,gdzie poznawał innowacyjne formy komunikacji z wykorzystaniemnowych mediów pracując przy realizacji projektów na rzeczbrytyjskich klientów sieci Mediaedge:cia. Obecnie wykorzystujeswoje doświadczenie i zdobytą wiedzę, dzieląc się nią z młodszymikolegami z zespołu MEC Interaction. Smyka odpowiada za bieżącewsparcie strategiczne w obsłudze kluczowych klientów MECInteraction oraz pozyskiwanie nowych, uczestnicząc w konkursach iprzetargach. Ponadto jest odpowiedzialny za adaptację i rozwójnarzędzi sieciowych do optymalizacji i raportowania kampaniiinternetowych.
MEC Interaction powstał w sierpniu 2005 roku, a na jego czelestoi Tomasz Rzepniewski. Obecnie dział liczy już 13 osób.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w MEC Interaction