Zmiany w miesięczniku 'Vita'
29 marca weszło do sprzedaży kwietniowe wydanie miesięcznika 'Vita' z nowym logotypem pisma, makietą graficzną oraz nowymi rubrykami.
W „Vicie” uporządkowano strukturę i wprowadzono nowe rubryki. Każdy z głównych działów (Zdrowie, Uroda, Jedz na zdrowie, + Fitness, Rodzina) zyskały strony poświęcone największym newsom z każdej dziedziny oraz ekspertów do dyspozycji czytelników. Wprowadzono też reportaż medyczny, rozbudowano psychologię i seksuologię, strony poświęcone dobrej kondycji rodziny (dzieci, partnera) i zwierząt oraz porady prawne. W każdym wydaniu zagości też znana osoba opowiadająca o swym stylu życia.
Miesięcznik „Vita” jest liderem w sprzedaży na rynku pism o zdrowiu. Średnia sprzedaż w 2006 roku wyniosła 76.935 egz. Dla porównania – średnia sprzedaż „Samego Zdrowia” wyniosła 45.315 egz., Super Linii 42.260 egz., Zdrowia – 43.407 egz., Shape’a – 32.326 egz., Żyjmy Dłużej – 24.718 egz.*
*ZKDP I-XII 2006, średnie rozpowszechnianie płatne razem.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w miesięczniku 'Vita'