Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
W dniu 20 stycznia b.r. odbyło się Walne Zgromadzanie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce. Na spotkaniu, podjęto ważne decyzje co do przyszłego kształtu Stowarzyszenia. Oto one:
Przedstawiono i szeroko dyskutowano zmiany statutowe. Przyjęto zasadę, iż każda Agencja może mieć dwóch reprezentantów w Stowarzyszeniu; Dokonano przyjęcia 6 nowych członków wspierających. W całym 2003 roku grono Agencji poszerzyło się o: V&P, DougFaberFamily, ARRS Effectica, PZL; Brain, G7, Optimedia, Zenith Media. Obecnie SAR zrzesza 40 członków indywidualnych, prezesów i dyrektorów agencji, oraz 30 agencji reklamowych i domów mediowych. Postanowiono jednogłośnie, iż Wolfgang Ullrich, obecnie w Grey Worldwide w Pradze, który od początku działał bardzo aktywnie w Zarządzie SAR, i którego działaniom SAR zawdzięcza dynamiczny rozwój, zostaje pierwszym Honorowym Członkiem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce; Decyzją Walnego Zgromadzenia rozszerzono skład Zarządu Stowarzyszenia i dokonano wyboru jego nowego składu. W Zarządzie znaleźli się: - trzej reprezentanci starych członków Stowarzyszenia - Paweł Kastory, DDB Warszawa - wybrany na kolejną, dwuletnią kadencję Prezesa Zarządu; Marek Żołędziowski, Saatchi & Saatchi; Wojciech Borowski, McCann Erickson Polska; - dwaj reprezentanci Domów Mediowych - Iwona Dynowska, Media Planning; Zofia Sanejko, Universal McCann; - jeden reprezentant nowych członków: Filip Friedmann z DougFaberFamily; - jeden reprezentant Klubu Twórców Reklamy działającego w strukturach SAR - Kot Przybora, PZL; Uzupełniono skład Sądu Koleżeńskiego Stowarzyszenia. Do Zygmunta Brzozowskiego z Universal McCann oraz Pawła Nizińskiego z Young & Rubicam dołączyli: Małgorzata Grzyb, Initiative Media; Jakub Kamiński , Brain; Jacek Hensler, G7; Podsumowano aktywność Klubów działających w strukturach SAR w 2003r.: Klubu Twórców Reklamy, Klubu Dyrektorów Finansowych oraz Klubu Mediowego; Podsumowano współpracę Stowarzyszenia z innymi Organizacjami i Stowarzyszeniami; Zaprezentowano strategię rozwoju i projekty, jakimi zajmie się SAR w 2004r.: Uniwersytet SAR, kampanie społeczne: m.in. kampania antykorupcyjna, zasady przetargowe, konkurs Effie, konkurs KTR, Noc Reklamożerców, Salary Survey.
Spotkanie, w którym wzięło udział 29 osób, miało miejsce w siedzibie Agencji Saatchi & Saatchi.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w SAR