Zmiany w The Chimney Pot: nowa nazwa i logo, Michał Kalinowski za Jędrzeja Sablińskiego
Polskie studio produkcyjne The Chimney Pot w związku ze zmianami w globalnymi holdingu Chimney, do którego należy, wprowadza nową nazwę i identyfikację wizualną. Jednocześnie kierowanie firmą przejmuje Michał Kalinowski, zastępując odchodzącego z niej Jędrzeja Sablińskiego.
Koncern Chimney z początkiem września został przeorganizowany w specjalistyczne grupy działające ponad granicami. Niektóre z nich to: Concept Development, Motion Graphics/Design, Animation/3D czy też Compositing/VFX.
Obecnie wszystkie zlecenia spływające do firmy, także te zaawansowane, mogą być traktowane jako projekty grupowe. Oznacza to, że polscy klienci będą mieli dostęp do artystów, kreatywnych i producentów Chimney m.in. ze Szwecji, Danii czy Niemiec którzy stanowić będą wsparcie lokalnego zespołu. Jednocześnie polski team będzie angażował się w projekty spływające do grupy Chimney z całego świata
W związku z tymi zmianami polska filia Chimney, do tej pory funkcjonująca jako The Chimney Pot, od początku października nosi nazwę Chimney. W odpowiedni sposób została też zmodyfikowana identyfikacja wizualna firmy.
Jednocześnie bezpośrednie zarządzanie Chimney w Polsce przejął Michał Kalinowski, prezes i współwłaściciel całego holdingu. Przed pracą w Chimney Kalinowski przez 7 lat był związany z PricewaterhouseCoopers w Londynie i Sztokolmie, przez kolejne 7 lat zajmował stanowisko prezesa firmy Universum. Kalinowski jest Polakiem od 1984 roku mieszkającym w Szwecji, specjalizuje się w efektywnym rozwijaniu i reorganizacji przedsiębiorstw.
Michał Kalinowski na czele Chimney w Polsce zastąpił Jędrzeja Sablińskiego, który zdecydował się odejść z firmy po 12 latach pracy. Wraz z nim Chimney opuszcza też kilka innych osób, co wynika ze zmiany strategii firmy.
Na czym dokładnie polega ta zmiana na polskim rynku? Chimney do tej pory specjalizował się w dziedzinie filmów reklamowych i fabularnych. Będzie to naturalnie nadal podstawą działalności polskiej filii, ale oferta ta będzie rozszerzana o inne rodzaje obrazu ruchomego (tak jak już się to dzieje w innych krajach), m.in. filmy korporacyjne, programy i seriale telewizyjne oraz reklamy w innych kanałach (internet, telefon, outdoor). Firma chce też rozwijać swoje kompetencje kreatywne i innowacyjne. Dodatkowo do klientów, z którymi Chimney pracuje kompleksowo, zostaną przypisane stałe zespoły, co ma umożliwić lepsze zrozumienie potrzeb oraz szybszą i bardziej elastyczną obsługę.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w The Chimney Pot: nowa nazwa i logo, Michał Kalinowski za Jędrzeja Sablińskiego
Dziwie sie jak inni, rynek wchlonie specjalistów , uważam ze w czasach walki o klienta decyzje właścicielskie są dla mnie niezrozumiałe ,