SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zmień numer bez zmiany SIM-u” - Robert Górski reklamuje Orange na Kartę (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej taryf prepaidowych Orange z udziałem Roberta Górskiego, członka Kabaretu Moralnego Niepokoju. Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC.

W nowym spocie Orange tak samo jak w poprzednim Robert Górski wciela się w rolę kioskarza, przy czym tym razem jego kiosk znajduje się w kurorcie nadwodnym. Kobiecie, która koniecznie chce zmienić numer w Orange na Kartę, Górski tłumaczy, że może to zrobić bez zmieniania karty SIM (taka opcja kosztuje 4 zł i nie dotyczy taryf Zetafon i Minutafon).

Ponadto reklama informuje o dostępnej w taryfie Orange Yes promocji Gadanie za darmo, w ramach której aktywni użytkownicy mogą bezpłatnie rozmawiać ze wszystkimi numerami w Orange (pierwsza aktywacja jest darmowa, każda kolejna kosztuje 2,90 zł).

Poprzednia odsłona kampanii Orange Yes z udziałem Roberta Górskiego była prowadzona w kwietniu br. (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Obecny etap akcji obejmuje przede wszystkim telewizję i radio.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Zmień numer bez zmiany SIM-u” - Robert Górski reklamuje Orange na Kartę (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
waldek
rozmienił się na drobne za grube
odpowiedź
User
I tak nie zmieni to faktu, że...
...Orange wciska nadal simlocki w swoich telefonach .
odpowiedź
User
simlock
Ta zmiana numeru to totalna porażka. Kolejny pomysł w stylu France Telekom. Francuzi tylko kasę potrafią ciągnąć - żadnych sensownych pomysłów. Tylko kasa,kasa, kasa - z Polski. Czy przez ostanie kilkanaście lat coś zrobili sensownego dla Polski??? Nic!!! Ich filozofia: wyciągnąć kasy ile się da! Minimum inwestycji. A polskie ludki się na to nabierają...
odpowiedź