"Zmieniamy gwint na Click" w europejskiej kampanii Danfoss
Pod hasłem "Zmieniamy gwint na Click" przebiega kampania reklamowa nowej linii termostatów i zaworów Danfoss. Akcję, która obejmuje Polskę, Ukrainę, Serbię, Macedonię, Litwę i Łotwę, przygotowała i realizuje agencja Momentum Worldwide.
Kampania nowej linii termostatów i zaworów Danfoss jest utrzymana w konwencji komiksowej, podkreślając praktyczne korzyści wynikające z technologii zastosowanej w tym produkcie. Akcja, której polskie hasło brzmi "Zmieniamy gwint na Click", jest skierowana do instalatorów i projektantów, informując, że to rozwiązanie oznacza dla nich łatwość montażu i oszczędność czasu.
Kampania od maja jest prowadzona w Polsce, Serbii, Macedonii oraz na Litwie. Łotwie i Ukrainie, obejmując ulotki, plakaty, foldery, listy, e-mailing i materiały POS (hangery, wobblery, shelfstoppery, z-cardy, nasadki na monitor), a w naszym kraju akcję wspierają również promocje w punktach sprzedaży. Kreację kampanii na wszystkie rynki przygotowała agencja reklamowa Momentum Worldwide, która zajmuje się także realizacją działań zaplanowanych do wyczerpania zapasów.
Dołącz do dyskusji: "Zmieniamy gwint na Click" w europejskiej kampanii Danfoss