Zofia Bugajna-Kasdepke jurorką The Romanian PR Award
Zofia Bugajna-Kasdepke będzie jurorką organizowanego przez Forum for International Communications konkursu The Romanian PR Award. Wiceprezeska RISK Made in Warsaw będzie oceniać prace z zakresu komunikacji marki.
Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Bukareszcie w najbliższy czwartek, 21 listopada.
Nagrody dla najlepszych kampanii przyznaje jury złożone z międzynarodowych ekspertów oraz przedstawicieli lokalnego rynku. Obok Zofii Bugajnej-Kasdepke, w gronie jurorów znaleźli się między innymi: prof. James E. Grunig, professor Emeritus of Public Relations, University of Maryland ; Peter Debreceny, international vice president, Arthur W. Page Society; Irina Gushchina, communications director, Russia, CIS, CEE, KFC; Sara Carrer, executive vice president for Europe & Africa, Burson Cohn & Wolfe; Nick Andrews, senior vice-president & senior partner at Fleishman-Hillard; Aimée Goldsmith, associate director communications, P&G Northern Europe (UK, Ireland & Nordics); Rose De La Pascua, chair of Spain & executive vice president Europe, Weber Shandwick oraz Jon Meakin, global head of strategic services, Grayling.
- Rumunia jest znana ze swojej innowacyjności, od lat agencje z tego właśnie rynku zdobywają nieporównanie więcej nagród niż z pozostałych krajów CEE. Ocenianie najlepszych prac z tego kraju jest znakomitą okazją do zdekodowania „genu kreatywności” - mówi Zofia Bugajna-Kasdepke.
Od kilku lat Bugajna-Kasdepke dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem jako key note speaker i jurorka prestiżowych festiwali: Dubai Lynx 2019 (Zjednoczone Emiraty Arabskie 2019), BAPRA Bright Awards (Bułgaria 2019), Romanian PR Award (Rumunia 2019), Golden Drum (Słowenia 2018), Mi:t&Links. Baltic Communication Awards (Łotwa 2016), Klub Twórców Reklamy See&Say (Polska 2016), Cristal Festival (Francja 2015), Pravda Awards (Ukraina 2015), “Kulturalny Gadżet” Narodowe Centrum Kultury i Gdynia Design Days (Polska 2012).
Doradza Fundacji Liderek Biznesu (stworzyła także nowe pozycjonowanie tej organizacji). Od 2017 roku jest członkinią Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Analiz THINKTANK. Prowadzi autorskie zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej wykładała także na Uniwersytecie SWPS i na Uczelni Łazarskiego.
Zofia Bugajna-Kasdepke pracowała dla największych światowych marek jak: Coca-Cola, P&G, LVMH, Amazon czy Netflix. Zespoły, które prowadziła zdobyły kilkadziesiąt nagród i wyróżnień, między innymi: EFFIE, Golden Drum, SABRE Award, IPRA Golden World Award, European Excellent Award, Złote Spinacze, Impactory, a także tytuły Kampania Społeczna Roku.
Wiceprezeska RISK Made in Warsaw jest menedżerem z ponad 15-letnim doświadczeniem w komunikacji marketingowej. Pracowała w międzynarodowych agencjach takich jak: Havas, Edelman i MSLGROUP. W tej ostatniej spędziła 10 lat awansując od szefowej departamentu do dyrektorki zarządzającej. Z jej udziałem agencja dwukrotnie - w 2015 i 2019 roku - zdobyła tytuł Eastern European Consultancy of the Year. Ostatnie 4 lata Bugajna-Kasdepke spędziła w strukturach regionalnych Publicis Groupe, gdzie była odpowiedzialna za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej, zajmowała także stanowisko chief communications officera w Publicis Communications.
Dołącz do dyskusji: Zofia Bugajna-Kasdepke jurorką The Romanian PR Award