Żołądkowa De Luxe wprowadza nowy, delikatniejszy wariant smakowy
Stock Polska wprowadza na rynek wódkę Żołądkową de Luxe w nowym, łagodniejszym smaku i ulepszonej recepturze. Aktywność wspiera kampania wizerunkowa „Żołądkowa łączy”.
Żołądkowa de Luxe ma od teraz nową recepturę, Co za tym idzie, zmieniono design opakowania na prostszy, a kształt butelki na bardziej ergonomiczny. Dodatkowo formalny zabieg uwypuklający polskie znaki diakrytyczne tj. jak ę, ą, ć podkreśla lokalność produktu.
Wraz z nową odsłoną Żołądkowej wystartowała nowa kampania wizerunkowa "Żołądkowa łączy". Działania zaplanowano m.in. w internecie.
Obsługą marketingową marki Żołądkowa De Luxe zajmuje się agencja Havas Engage Warsaw, wyłoniona w przetargu.
Dołącz do dyskusji: Żołądkowa De Luxe wprowadza nowy, delikatniejszy wariant smakowy