SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żołądkowa De Luxe wprowadza nowy, delikatniejszy wariant smakowy

Stock Polska wprowadza na rynek wódkę Żołądkową de Luxe w nowym, łagodniejszym smaku i ulepszonej recepturze. Aktywność wspiera kampania wizerunkowa „Żołądkowa łączy”.

Żołądkowa de Luxe ma od teraz nową recepturę, Co za tym idzie, zmieniono design opakowania na prostszy, a kształt butelki na bardziej ergonomiczny. Dodatkowo formalny zabieg uwypuklający polskie znaki diakrytyczne tj. jak ę, ą, ć podkreśla lokalność produktu.

Wraz z nową odsłoną Żołądkowej wystartowała nowa  kampania wizerunkowa "Żołądkowa łączy". Działania zaplanowano m.in. w internecie.

Obsługą marketingową marki Żołądkowa De Luxe zajmuje się agencja Havas Engage Warsaw, wyłoniona w przetargu.

Dołącz do dyskusji: Żołądkowa De Luxe wprowadza nowy, delikatniejszy wariant smakowy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mareak w-wa
Wczoraj przy okazji zakupu Soplicy ze snopkiem kupiłem w promocji 1 litrową Żołądkową de Lukse i powiem tak : wchodzi przez gardło bez wzdrygania i jest naprawdę super.
odpowiedź