SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Żony Hollywood” hitem TVN. Stacja wygrała z konkurencją

Program „Żony Hollywood” oglądało w TVN średnio 1,03 mln osób. Reality-show dał stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam emitowanym przy nim wyniosły 4,67 mln zł.

Premierowe odcinki „Żon Hollywood” emitowane były na antenie TVN w okresie od 16 marca do 4 maja br., początkowo o godz. 22.30, a przez ostatnie tygodnie o 23.15. Program oglądało średnio 1,03 mln widzów. Przełożyło się to na 12,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Zgromadził on przed telewizorami 1,25 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

16-03-2015

22:31:22

1 249 571

13,80%

06-04-2015

22:30:55

1 235 087

11,85%

13-04-2015

22:34:19

1 223 056

13,59%

TVN w czasie emisji „Żon Hollywood” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP2, nadająca wówczas talk-show „Tomasz Lis na żywo” i filmy dokumentalne, co przełożyło się na 10,83 proc. udziału. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat (filmy fabularne; 9,77 proc.) oraz TVP1 (dokumenty i filmy; 5,60 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi był Polsat, a dalsze miejsca zajęły Dwójka i Jedynka.

Oglądalność konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Żony Hollywood

1 032 668

12,40%

16,03%

TVP2

901 848

10,83%

6,74%

Polsat

813 593

9,77%

13,07%

TVP1

466 613

5,60%

5,23%

Wpływy reklamowe TVN przy emisji reality-show wyniosły 4,67 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

TVN jest zadowolony z wyników programu, ale nie zdecydowano jeszcze czy powstanie jego druga edycja.

„Żony Hollywood” to opowieść o życiu bogatych Polek w amerykańskiej fabryce snów. Format produkowała firma Golden Media Polska.

Dołącz do dyskusji: „Żony Hollywood” hitem TVN. Stacja wygrała z konkurencją

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
takie tam
Super produkcja i pomysł ze strony TVN - naprawdę moim zdaniem cała realizacja, wygląd wypadła bardzo fajnie. Szkoda też że tak późno tego typu programy są nadawane - i cieszy bardzo że w TVN ludzie nadal w jakimś stopniu potrafią zrobić coś super, zrealizować ciekawą produkcje - co nawet po jakimś długim okresie czasu bardzo przyjemnie będzie wiele razy zobaczyć ponownie - podobnie jak z dobrymi filmami lub serialami które były kiedyś ogólnie w TV - i tak jest naprawdę z wieloma programami ze strony TVN - które kiedyś zrealizowano, ale nadal można je wiele razy ponownie zobaczyć z przyjemnością. Nie można tego na przykład powiedzieć za bardzo o telewizji Polsat - ich jakiekolwiek wcześniejsze programy - to takie głupoty i gnioty - że pierwsza emisja już okazywała się czymś beznadziejnym, i takim czymś pozostała - do czego nikt nie chcę wracać i o tym pamiętać. Zarazem jeszcze co do TVN - poza kilkoma pozycjami które są super, i zawsze fajnie będzie zobaczyć to ponownie na przykład w internecie - większa część waszej oferty programowej to takie głupoty - że tak jak w wypadku produkcji Polsatu - pierwsza emisja jest już czymś beznadziejnym, i nikt nie chcę już do tego wracać i o tym pamiętać...
0 0
odpowiedź
User
luc
Z pozoru moze brzmi idiotycznie ale program na prawde fajny! Szkoda ze z powodu odcinkow "live" you can dance tvn musial przesunac godzine na 23.20 bo pewnie ogladalnosc bylaby jeszcze wyzsza!
0 0
odpowiedź
User
asd
Niech przesuną na 3 w nocy. Tego się nie oglądać.
0 0
odpowiedź