Zorton i Firma 2000 klientami agencji Prownia
Agencja Prownia pozyskała nowych klientów - spółki Zorton i Firma 2000.
Z początkiem listopada agencja rozpoczęła współpracę z firmą doradczo-szkoleniową Firma 2000 Sp. z o.o. Agencja odpowiada za promocję projektów unijnych (relacje mediowe, przygotowanie mediaplanów i emisję reklam, e-PR, opracowanie materiałów promocyjnych, identyfikacja wizualna).
PRownia zajmie się także działaniami marketingowymi i PR dla samej Firmy 2000. Klient został pozyskany na drodze rekomendacji, umowa została podpisana do końca 2013 roku.
Od 15 listopada br. PRownia zajmuje się działaniami PR dla firmy Zorton. Agencja odpowiedzialna będzie za relacje mediowe oraz współpracę z blogerami w zakresie wprowadzenia na rynek platformy reklamy mobilnej, obecnie dostępnej dla klientów sieci Orange. Klient wybrał agencję w konkursie ofert.
Umowa ma charakter projektowy i obowiązuje do końca roku 2012. Firmy nie wykluczają możliwości przedłużenia współpracy.
Dołącz do dyskusji: Zorton i Firma 2000 klientami agencji Prownia