„Zostań dociekliwym” w facebookowym konkursie McDonald’s
Na Facebooku ruszył konkurs „Zostań dociekliwym” promujący McDonald’s. Za jego przygotowanie i realizację odpowiada agencja 24/7 Digital.
Konkurs „Zostań dociekliwym” jest prowadzony na facebookowym fanpage’u McDonald’s Polska. Przez trzy tygodnie pojawiać się tam będą pytania dotyczące m.in. jakości produktów w restauracjach McDonald’s. Autorzy poprawnych odpowiedzi zostaną zaproszeni do kolejnego etapu, w którym ich zadaniem będzie przekonanie jury - za pomocą zdjęcia lub filmu - dlaczego to właśnie oni powinni zostać Dociekliwymi. Spośród nadesłanych prac jury wybierze 15, których autorzy otrzymają iPada Mini oraz wyjadą na trzydniową wycieczkę do dostawców McDonald’s w Polsce.
Akcja nawiązuje prowadzonej przez McDonald’s od dwóch lat do kampanii reklamowej, w której sieć pokazuje, jak przygotowywane są dania serwowane w tych restauracjach (przeczytaj więcej i obejrzyj jedną z tych reklam). - McDonald’s Polska nie ma nic do ukrycia. Nasze produkty powstają wyłącznie z najwyższej jakości doskonale wyselekcjonowanych składników. Warto na własne oczy przekonać się, jak wygląda ten proces, dlatego dajemy możliwość odwiedzenia naszych dostawców - przekonuje Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
Dołącz do dyskusji: „Zostań dociekliwym” w facebookowym konkursie McDonald’s