'Zostań twarzą Koźmińkiego'
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego zorganizowała konkurs dla swoich studentów pod nazwą 'Zostań twarzą Koźmińkiego'.
Konkurs polegał na zgłoszeniu swojej kandydatury jako osoby, której wizerunek będzie wykorzystywany w promocji uczelni.
Konkurs był dwustopniowy. Do drugiego etapu spośród ponad 70 uczestników przeszło 20 kandydatów. W finale wybranych zostało pięć osób, w tym dwie głosami samych studentów. Kryteriami wyboru były: prezencja, fotogeniczność, a także zdolność formułowania ciekawych wypowiedzi.
„Korzystne z punktu widzenia właściwej komunikacji wewnętrznej jest bezpośrednie zaangażowanie w działania promocyjne własnych pracowników (w naszym wypadku również studentów), którzy przecież na co dzień poprzez swoje postawy i opinie kształtują wizerunek firmy – mówi Daria Kowalska, dyrektor Biura Promocji. - Jednym z efektów takich działań jest mocniejsza identyfikacja pracowników z firmą, studentów z uczelnią”.
Zdjęcia z udziałem zwycięzców konkursu będą wykorzystane w najbiższej kampanii rekrutacyjnej. Laureaci będą także reprezentowali społeczność studentów Koźmińkiego wobec otoczenia zewnętrznego, w tym mediów. „Spodziewamy się, że udział naszych studentów w kampanii promocyjnej wzmocni autentyczność i wiarygodność przekazu reklamowego” – dodaje Daria Kowalska.
Finał konkursu, na który przybyli licznie studenci i pracownicy uczelni, odbył się w warszawskim Klubie Melodia. Nagrodami były iPody i sprzęt firmy Rossignol.
Dołącz do dyskusji: 'Zostań twarzą Koźmińkiego'