SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zrób to Nał!” w kampanii wody Nałęczowianka (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka (produkowanej przez Nestlé Waters Polska) podkreślająca energię i witalność. Akcję, realizowaną pod hasłem „Zrób to Nał!”, przygotowały firmy marketingowe Nairobia, Publicis Poland i MEC.

Reklamy emitowane w ramach tej kampanii pokazują osoby prowadzące bardzo aktywny tryb życia, m.in. uprawiające różne sporty. Kampania przekonuje, że picie promowanej wody pozwala wyzwolić energię i witalność.

Nałęczowianka od dłuższego czasu jest reklamowana jako „źródło witalności”. Jej poprzednia kampania była prowadzona wiosną br. pod hasłem „Wyskocz z kapci i znajdź własną drogę do witalności”, a we wcześniejszej wystąpiła aktorka Katarzyna Bujakiewicz.

Nowa kampania jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie. W ramach akcji przeprowadzono też niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej: animatorzy zachęcali osoby na przystanku do prostych ćwiczeń i rozdawali butelki Nałęczowianki.

Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja Nairobia, kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Zrób to Nał!” w kampanii wody Nałęczowianka (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ha ha ha
"Poczuj, jak woda Cię napędza." Ja bym dał inne CTA. Kup zgrzewkę, wc gratis!
0 0
odpowiedź