„#zróbtow2017” - postanowienia noworoczne w kampanii Noizz.pl (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu Noizz.pl (należącego do Grupy Onet-RAS Polska) obejmująca konkurs pod hasłem „#zróbtow2017”. Za przygotowanie i realizację akcji we własnym zakresie odpowiada wydawca witryny.
- Zespół Noizz.pl wchodzi w rok 2017 z zamiarem dotrzymania postanowień noworocznych. Z tej okazji zapraszamy do akcji, która kibicuje realizacji śmiałych celów i oferuje nagrody idealne do dzielenia się nimi z przyjaciółmi. Zachęcamy naszych odbiorców do działania, rozwoju i publikowania pomysłów na najbardziej szalone postanowienia. Promujemy kreatywność i twórcze wykorzystanie mediów społecznościowych - opisuje Paweł Pawelec, redaktor naczelny Noizz.pl.
W ramach konkursu należy pokazać swoje postanowienie noworoczne w formie fotografii lub wideo i opublikować na Instagramie, Facebooku lub Twitterze z tagami #zróbtow2017 oraz #noizz. Główną nagrodą jest możliwość wypożyczenia na dwa tygodnie samochodu typu kamper
Konkursowi towarzyszy akcja reklamowa w telewizji, internecie (m.in. w social media i serwisach Grupy Onet-RAS Polska), kinach sieci Helios oraz klubach fitness. Działania marketingowe potrwają do końca stycznia.
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Paweł Pawelec, dyrektor zarządzająca Noizz.pl Anna Piętka, brand portfolio manager Anna Więckowska, junior brand manager Anna Haczykowska i Bartek Kozłowski, dyrektor działu artystycznego Onet-RAS Polska, wraz z zespołem.
Dołącz do dyskusji: „#zróbtow2017” - postanowienia noworoczne w kampanii Noizz.pl (wideo)