Zwycięskie starcie z grypą w kampanii Febrisanu (wideo)
Pod hasłem „Febrisan. Weź, bo działa!" rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu Febrisan (Takeda Polska). Za działania odpowiadają oS3, Sputnik, Głośno, Post Studio i OMD.
W ramach kampanii przygotowano cykl spotów, w których grypa krzyżuje bohaterom plany. Skutecznym środkiem na dolegliwości okazuje się reklamowany Febrisan.
Kampania prowadzona jest na wszystkich playerach internetowych głównych kanałów telewizyjnych oraz na YouTube. W ramach działań reklamowych przygotowano również m.in. bannery display, kreacje social media oraz materiały POS dostępne w aptekach.
Agencja oS3 w ramach wygranego przetargu odpowiedzialna jest za koncept i nadzór kreatywny nad realizacją czterech odsłon spotu reklamowego.
- Strategia i oparty na niej claim, które przygotowała agencja oS3 wpisują się w nasze oczekiwania w zakresie podejścia do promowania produktu Febrisan, czyli leku przeciwko objawom przeziębienia i grypy - mówi Zuzanna Borowiecka, product manager w Takeda Polska.
Produkcją reklam zajęło się studio Sputnik, reżyserią Dominika Podczaska, zdjęciami Czarek Kazimierowski. Postprodukcję powierzono Post Studio, a dźwięk firmie Głośno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Zwycięskie starcie z grypą w kampanii Febrisanu (wideo)