Zwycięzcy „Ekstremalnego golenia” reklamują Gillette Sensitive (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Wyzwanie Gillette Sensitive”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hypermedia Isobar i MediaCom.
Kampania ma na celu promocję maszynki do golenia Gillette Fusion ProGlide Sensitive, której skuteczność sprawdzana jest w ekstremalnych warunkach. W pierwszym etapie działań pokazywano w reklamie skok na spadochronie z wysokości 4000 metrów, podczas którego skoczek golił się maszynką Gillette (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).
Marka zachęciła internautów do zgłaszania swoich kandydatur do wzięcia udziału w kolejnych ekstremalnych próbach. Trzech mężczyzn wybranych przez internautów mogło przetestować skuteczność maszynki Gillette Fusion ProGlide Sensitive w ekstremalnych warunkach (jazda samochodem buggy i skuterem śnieżnym, flyboarding), co uwieczniono w kilkuminutowych filmikach.
Kampania realizowana jest równolegle na rynkach czeskim i węgierskim i potrwa do połowy stycznia. Działania realizowane są na kanale marki na YouTube oraz jej fan page’u na Facebooku. Za zaplanowanie i realizację wszystkich działań odpowiada agencja Hypermedia Isobar, zakupem mediów zajął się MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Zwycięzcy „Ekstremalnego golenia” reklamują Gillette Sensitive (wideo)