„Życie na Gorąco” liderem tygodników plotkarskich , „Na Żywo” z największym wzrostem
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „Na Żywo”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.
Liderem w tym segmencie (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu 2014 roku względem lipca 2013 roku zmalała o 0,75 proc. i wyniosła 625 991 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 5,24 proc. do 349 009 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 240 722 egz., po spadku o 3,44 proc. - największym w zestawieniu.
Z kolei najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”, który zajął jednak ostatnią pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 5,93 proc. do 193 690 egz.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
798 883 |
625 991 |
625 991 |
815 370 |
631 740 |
630 740 |
Twoje Imperium |
465 919 |
349 009 |
349 009 |
439 961 |
331 624 |
331 624 |
Rewia |
349 104 |
240 722 |
240 722 |
350 979 |
249 301 |
249 301 |
Świat & Ludzie |
307 916 |
197 410 |
197 410 |
311 431 |
201 420 |
201 420 |
Na Żywo |
301 705 |
193 690 |
193 690 |
284 888 |
183 851 |
182 851 |
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „Życie na Gorąco” - było to 10,16 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
798 883 |
625 991 |
625 991 |
737 257 |
568 240 |
568 240 |
Twoje Imperium |
465 919 |
349 009 |
349 009 |
425 127 |
317 799 |
317 799 |
Rewia |
349 104 |
240 722 |
240 722 |
325 202 |
224 807 |
224 807 |
Świat & Ludzie |
307 916 |
197 410 |
197 410 |
297 648 |
191 915 |
191 915 |
Na Żywo |
301 705 |
193 690 |
193 690 |
273 436 |
176 242 |
176 242 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem tygodników plotkarskich , „Na Żywo” z największym wzrostem