„Życie na Gorąco” najwięcej straciło w I półroczu 2015. Tylko „Na Żywo” na plusie
W I półroczu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, ale tytuł ten odnotował największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu 2015 roku względem I półrocza 2014 roku zmalała o 5,44 proc. i wyniosła 556 606 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,99 proc. do 309 912 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 222 641 egz., po spadku o 3,26 proc.
Dwa oczka niżej znalazł się tygodnik „Na Żywo”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 3,71 proc. do 182 307 egz.
Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W I półroczu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 152 978 egz.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 738 919 | 556 606 | 556 606 | 762 678 | 588 611 | 588 611 |
Twoje Imperium | 422 299 | 309 912 | 309 912 | 432 070 | 322 801 | 322 801 |
Rewia | 325 473 | 222 641 | 222 641 | 330 860 | 230 153 | 230 153 |
Świat & Ludzie | 295 815 | 190 714 | 190 714 | 298 859 | 197 420 | 197 420 |
Na Żywo | 284 111 | 182 307 | 182 307 | 275 181 | 175 785 | 175 785 |
Dobry Tydzień | 261 313 | 152 978 | 152 978 | - | - | - |
W czerwcu 2015 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 538 927 egz., po spadku w porównaniu do czerwca 2014 roku o 5,16 proc.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (296 986 egz.; w dół o 6,55 proc.), a trzecie - do „Rewii” (210 234 egz.; - 6,48 proc.).
W tym ujęciu wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najbardziej zmalał wynik tygodnika „Na Żywo” - było to 8,17 proc.
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 721 111 | 538 927 | 538 927 | 737 257 | 568 240 | 568 240 |
Twoje Imperium | 417 142 | 296 986 | 296 986 | 425 127 | 317 799 | 317 799 |
Rewia | 311 929 | 210 234 | 210 234 | 325 202 | 224 807 | 224 807 |
Świat & Ludzie | 292 676 | 184 725 | 184 725 | 297 648 | 191 915 | 191 915 |
Na Żywo | 273 394 | 161 841 | 161 841 | 273 436 | 176 242 | 176 242 |
Dobry Tydzień | 259 138 | 158 995 | 158 995 | - | - | - |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” najwięcej straciło w I półroczu 2015. Tylko „Na Żywo” na plusie