„Życie na Gorąco” sprzedaje co tydzień ponad 540 tys. egzemplarzy (ranking tygodników yellow)
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku względem analogicznego okresu 2015 roku zmalała o 4,64 proc. i wyniosła 541 733 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,53 proc. do 322 784 egz.
Podium uzupełnia tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 232 799 egz., po wzroście o 5,04 proc.
Na szóstym - ostatnim - miejscu znalazł się „Dobry Tydzień”. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 8,65 proc. do 175 874 egz.
Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w pierwszych dziewięciu miesiącach 2016 roku sprzedały się w liczbie 1 643 023 egz., o 0,20 proc. więcej, niż w takim samym okresie 2015 roku (wówczas średnia sprzedaż wszystkich tytułów w segmencie wyniosła 1 639 677 egz.).
Wirtualnemedia.pl | I-III kwartał | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Życie na Gorąco | 720 081 | 541 733 | 541 733 | 749 939 | 568 110 | 568 110 | -4,64% |
Twoje Imperium | 437 587 | 322 784 | 322 784 | 430 590 | 314 827 | 314 827 | 2,53% |
Rewia | 339 019 | 232 807 | 232 799 | 327 584 | 221 638 | 221 638 | 5,04% |
Świat & Ludzie | 291 805 | 188 153 | 188 153 | 298 003 | 189 860 | 189 860 | -0,90% |
Na Żywo | 281 838 | 181 680 | 181 680 | 285 436 | 183 374 | 183 374 | -0,92% |
Dobry Tydzień | 278 314 | 175 874 | 175 874 | 267 210 | 161 868 | 161 868 | 8,65% |
We wrześniu 2016 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 545 273 egz., po spadku w porównaniu do września 2015 roku o 4,16 proc. Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (327 586 egz.; wzrost o 1,80 proc.), a trzecie - do „Rewii” (222 568 egz.; do góry o 4,16 proc. - najbardziej w zestawieniu). Z kolei najwięcej stracił tutaj „Dobry Tydzień” - było to 7,58 proc. do 175 266 egz.
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Życie na Gorąco | 737 864 | 545 273 | 545 273 | 765 518 | 568 962 | 568 962 | -4,16% |
Twoje Imperium | 453 632 | 327 586 | 327 586 | 441 136 | 321 790 | 321 790 | 1,80% |
Rewia | 337 287 | 222 643 | 222 568 | 322 904 | 213 681 | 213 681 | 4,16% |
Świat & Ludzie | 282 532 | 182 121 | 182 121 | 294 144 | 182 430 | 182 430 | -0,17% |
Na Żywo | 283 702 | 178 736 | 178 736 | 282 907 | 182 152 | 182 152 | -1,88% |
Dobry Tydzień | 272 180 | 175 266 | 175 266 | 285 946 | 189 651 | 189 651 | -7,58% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” sprzedaje co tydzień ponad 540 tys. egzemplarzy (ranking tygodników yellow)