„Życie na Gorąco” z największym spadkiem. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu
W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, ale tytuł ten odnotował największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w I kwartale 2015 roku względem I kwartału 2014 roku zmalała o 5,09 proc. i wyniosła 574 467 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,71 proc. do 319 913 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 231 455 egz., po spadku o 2,49 proc.
Dwa oczka niżej znalazł się tygodnik „Na Żywo”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 7,45 proc. do 188 570 egz.
Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W I kwartale br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 157 936 egz.
Wirtualnemedia.pl | I kwartał | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 758 773 | 574 467 | 574 467 | 781 357 | 605 286 | 605 286 |
Twoje Imperium | 431 505 | 319 913 | 319 913 | 446 681 | 335 728 | 335 728 |
Rewia | 338 202 | 231 455 | 231 455 | 339 031 | 237 355 | 237 355 |
Świat & Ludzie | 296 406 | 190 715 | 190 715 | 296 103 | 198 091 | 198 091 |
Na Żywo | 284 519 | 188 570 | 188 570 | 275 323 | 175 495 | 175 495 |
Dobry Tydzień | 271 847 | 157 936 | 157 936 | - | - | - |
W marcu 2015 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 551 939 egz., po spadku w porównaniu do marca 2014 roku o 5,23 proc.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (314 159 egz.; w dół o 4,30 proc.), a trzecie - do „Rewii” (221 375 egz.; spadek o 5,94 proc. - największy w rankingu).
Również i tutaj jedyny wzrost odnotowało „Na Żywo” - było to 11,83 proc.
Wirtualnemedia.pl | marzec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 748 571 | 551 939 | 551 939 | 786 147 | 582 400 | 582 400 |
Twoje Imperium | 427 110 | 314 159 | 314 159 | 440 493 | 328 291 | 328 291 |
Rewia | 336 424 | 221 375 | 221 375 | 338 445 | 235 349 | 235 349 |
Świat & Ludzie | 300 480 | 191 035 | 191 035 | 297 470 | 197 709 | 197 709 |
Na Żywo | 292 167 | 186 687 | 186 687 | 276 179 | 166 940 | 166 940 |
Dobry Tydzień | 258 932 | 150 228 | 150 228 | - | - | - |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” z największym spadkiem. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu