Życie paczek reklamuje sałaty i warzywa Fit&Easy (wideo)
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa mieszanek sałat i warzyw Fit&Easy (produkowanych przez Green Factory Holding). Akcję przygotowały firmy Mucha Film i Media Concept.
Bohaterami spotów mieszanek sałat Fit&Easy są opakowania tych produktów, które zabawnie opowiadają o swoim ciekawym życiu. Reklamy pokazują w ten sposób najważniejsze zalety artykułów - to że są zdrowe, umyte i gotowe do jedzenia. W dwóch spotach prezentowane są mieszanki sałat Family i Active, a w trzecim - szpinak, roszponka i rukola.
Kampania obejmuje 3- i 15-sekundowe spoty emitowane w telewizji (TVN, kanały tematyczne TVN, Polsatu i TVP) oraz internecie (m.in. serwisy VoD).
Kampania zaczęła się 8 listopada i potrwa do 7 grudnia. Jest to pierwsza akcja reklamowa marki Fit&Easy prowadzona w telewizji.
Przygotowaniem koncepcji kreatywnej kampanii i produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Mucha Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Życie paczek reklamuje sałaty i warzywa Fit&Easy (wideo)