Życie rodzinne w kuchni reklamuje nowy katalog IKEA (wideo)
W telewizji i internecie pod hasłem „Drobne rzeczy nadają życiu smak” ruszyła kampania reklamująca nowy katalog IKEA. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group Poland, Kalicinscy.com, Performance Media, K2 i MEC.
Spoty nowego katalogu IKEA pokazują życie rodzinne skupiające się wokół gotowania i jedzenia w kuchni, a także rady dotyczące aranżacji przestrzeni kuchennej.
Nowy katalog, zatytułowany „Drobne rzeczy nadają życiu smak”, prezentuje meble i inne elementy wyposażenia kuchni, ukazuje się właśnie na 49 rynkach w łącznym nakładzie 219 mln egz. W Polsce katalog wydrukowano w 5,97 mln egz., z czego 5,4 mln jest przeznaczonych do dystrybucji bezpośredniej do skrzynek pocztowych. Zaczęła się ona w poniedziałek i potrwa trzy tygodnie. Natomiast od 14 września pozostałe katalogi będą dostępne dla klientów w sklepach IKEA w całym kraju.
Kampania reklamująca katalog jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (spoty wideo, reklamy display, reklamy w wyszukiwarkach, aktywności na polskich profilach IKEA na YouTubie, Instagramie i Facebooku, aplikacja prezentująca treści z katalogu).
Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, za działania w internecie odpowiadają agencje Kalicinscy.com, Performance Media i K2, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Życie rodzinne w kuchni reklamuje nowy katalog IKEA (wideo)