Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-01-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Emisja Interactive 360 buduje markę polskiej projektantki Magdy Hasiak

150x110

 

 E_misja Interactive 360 opracowała strategię obecności marki Magda Hasiak w mediach interaktywnych.

Agencja jest odpowiedzialna za strategię budowania marki Magda Hasiak w mediach interaktywnych – m.in. koncepcję serwisu e-commerce i kampanię generującą leady sprzedażowe.

Layout graficzny serwisy przygotowała agencja Heroes Design. Pracami programistyczny zajęła się firma ITM – SYSTEM.

Magda Hasiak to kolejna marka modowa, z którą współpracuje E_misja Interactive 360. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki Solar, wcześniej współpracowała również z marką Big Star.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS