Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-07-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Letnie orzeźwienie z Naturalną Ice Tea od marki Herbapol

 

Orzeźwiające napoje mogą być zarówno smaczne, jak i naturalne – przekonuje Herbapol-Lublin, producent Naturalnej Ice Tea. Napój herbaciany pod marką Herbapol został stworzony ze składników wysokiej jakości i w przeciwieństwie do większości konkurencyjnych produktów nie zawiera konserwantów, barwników oraz substancji słodzących. 

W odpowiedzi na potrzeby coraz bardziej świadomych konsumentów, firma Herbapol-Lublin dokłada wszelkich starań, aby produkty z jej oferty wyróżniały się nie tylko wyjątkowym smakiem, ale również jak najlepszym składem. Stworzona z myślą o orzeźwieniu w upalne dni Naturalna Ice Tea to doskonała alternatywa dla dotychczasowej oferty rynkowej. Nie zawiera konserwantów, barwników ani substancji słodzących, dlatego polecana jest zarówno dorosłym, jak i młodszym konsumentom.

Naturalna Ice Tea dostępna jest w trzech wyrazistych, owocowych i orzeźwiających smakach na bazie herbaty czarnej oraz herbaty zielonej: Ice Tea Peacho smaku brzoskwiniowym, Ice Tea Lemono smaku cytrynowym oraz Ice Tea Green tea with lemon and mint– na bazie zielonej herbaty z dodatkiem cytryny i mięty.

Herbapol troszczy się zarówno o konsumentów, którym oferuje najlepszy skład, jak i naturę, z której czerpie inspiracje niezmiennie od 69 lat. Dlatego napój herbaciany Naturalna Ice Tea został zamknięty w przyjaznej dla środowiska szklanej butelce, dodatkowo zabezpieczonej banderolą, co gwarantuje prawidłowe zamknięcie– mówi Anna Justyniarska, PR & Digital Manager Herbapol-Lublin.

Naturalna Ice Tea marki Herbapol dostępna jest w wybranych sieciach sklepów, na wybranych stacjach benzynowych oraz w kanale gastronomicznym.





Słowa kluczowe:herbapol

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS