- Libet to przede wszystkim z jakość i świetne wzornictwo. Linia graficzna nowego serwisu doskonale oddaje te dwie cechy, dostarcza również mnóstwo praktycznych informacji i inspiracji na temat aranżacji z wykorzystaniem szlachetnej kostki brukowej – mówi Anna Siry z Positive Power Sp. z o.o., firmy opiekującej się wizerunkiem Libet w sieci.
Nowy serwis producenta skierowany jest do klientów końcowych, którzy szukają materiałów z segmentu premium. To osoby wymagające, stawiające na nowoczesny design i jakość. Z myślą o nich stronę uzupełniono o szereg elementów multimedialnych (zdjęcia, filmy, katalog), ułatwiających podjęcie decyzji dotyczących aranżacji tarasu, podjazdu czy ogrodu. Całość uzupełniono o obszerną bazę reportaży z przeprowadzonych inwestycji z wykorzystaniem kostki Libet.
- Spółka opiera strategię komunikacji o klienta końcowego. Mimo, że zakup produktów do aranżacji przestrzeni często jest sprawą architekta, to już ich wygląd i jakość produktów powinny być decyzją wyłącznie inwestora, czyli osoby, która zleca tego typu działania. Serwis ma pomóc im zorientować się w temacie, pokazać że wysokiej jakości kostka brukowa nie tylko świetnie wygląda, ale jest trwała i funkcjonalna. Prace wykończeniowe nie muszą przecież kończyć się wyłącznie na wnętrzach, dzięki odpowiednio użytym materiałom można stworzyć piękną aranżację tarasu czy ogrodu – mówi Anna Siry z Positive Power.
Libet nie zapomniał również o społeczności inwestorskiej. Spółka, która miała swój debiut giełdowy zaledwie kilkanaście tygodni temu, umieściła w serwisie zaawansowany model relacji inwestorskich zgodny z wytycznymi Giełdy Papierów Wartościowych. Dzięki temu może zapewnić przejrzystą politykę informacyjną wszystkim podmiotom rynku finansowego. Wśród ciekawych funkcjonalności znalazły się również: kalkulator kostek, rozbudowany moduł rekrutacyjny oraz zaawansowana wyszukiwarka produktów.
Za strategię komunikacji Firmy Libet SA w internecie odpowiedzialna jest firma Positive Power Sp. z o.o.