Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-09-30

A A A POLEĆ DRUKUJ

Mistrzowska promocja Castrol

150x110

Październik upłynie pod znakiem działań promocyjnych marki Castrol. Na stacjach benzynowych będzie można wygrać wyjazd na rajd WRC, a na billboardach zobaczyć, z jakimi zespołami współpracuje Castrol w motorsporcie.

Na wybranych stacjach benzynowych sieci BP będzie można zobaczyć replikę Volkswagena Polo R WRC, którym trasy rajdów pokonuje mistrz świata Sebastien Ogier, a także wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania będzie wyjazd na jeden z rajdów WRC oraz bluzy Castrol Volkswagen Motorsport WRC. Uczestnik musi zrobić sobie zdjęcie z „tytanowym gestem zwycięstwa” oraz odpowiedzieć na pytanie, co dla niego oznacza moc tytanu. Jest to bardzo proste – zrobiona na stacji benzynowej przez hostessę fotografia jest przesyłana na wskazany adres mailowy, a na pytanie odpowiada się poprzez stronę konkursową www.tytanowygest.pl.

Ponadto za zakup na stacji BP najnowszego oleju Castrol EDGE Titanium FST™ 5W-30 LL lub 5W-30 C3 w jednolitrowej butelce można będzie dostać 1000 punktów Payback. Dodatek tytanu w olejach Castrol EDGE Titanium FST™ podwaja trwałość filmu olejowego, zapobiegając jego zerwaniu i zmniejszając tarcie. Testy wykazały, że nowe oleje ograniczają tarcie o 15% w porównaniu z produktami bez technologii Titanium FST™, a odporność filmu olejowego jest zwiększona o 140 godzin. Poza tym o 45% redukują kontakt metal-metal w porównaniu do wiodącego oleju konkurencji. Zużycie krzywek, pierścieni tłokowych i panewek wału korbowego ograniczono o 25%. Akcja będzie prowadzona na ponad 40 wybranych stacjach BP w całej Polsce do 20 października i wspierana reklamą w radiu RMF FM.

Nieprzypadkowo na stacjach pojawi się samochód pokazowy WRC, a laureaci konkursu pojadą na rajd WRC. Castrol od dawna jest aktywnym sponsorem wydarzeń sportowych. Dlatego jesienią w ośmiu największych miastach Polski będzie można też zobaczyć billboardy Castrol nawiązujące do zaangażowania marki w sponsoring sportu i współpracy z czołowymi zespołami motorsportowymi.

„Castrol stale doskonali swoje produkty i dba o to, aby sprawdzały się w każdych, nawet najtrudniejszych warunkach. Dlatego też w strategii firmy znalazło się nie tylko partnerstwo z wiodącymi koncernami motoryzacyjnymi, ale i wsparcie producentów w sportach motorowych, poprzez projektowanie specjalnych olejów, zapewniających więcej mocy, lepszą ochronę i wytrzymałość” – powiedziała Anna Wilczewska, marketing manager Castrol w Polsce. Firma od początku angażuje się w różne dyscypliny sportów motorowych. „Nasi klienci mogą mieć pewność, że oleje Castrol zostały przetestowane w najbardziej ekstremalnych warunkach, jakie panują na rajdach WRC czy torach wyścigowych” – dodała Anna Wilczewska.

Marka Castrol wielokrotnie zdobywała tytuły mistrza świata wyścigów serii Formuły 1 lub rajdowych mistrzostw świata WRC. W 2011 roku zespoły Volkswagena wspierane przez markę Castrol zdobyły trzy pierwsze miejsca w legendarnym Rajdzie Dakar. W Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata od 2013 roku prym wiodą Volkswageny w barwach Castrol EDGE. Za kierownicą VW Polo R WRC Sebastien Ogier trzy razy zdobył tytuł mistrzowski. W Polsce marka Castrol sponsoruje wydarzenia motoryzacyjne oraz zespoły i zawodników indywidualnych. W barwach marki Castrol jeżdżą m.in.: rajdowiec Maciej Oleksowicz, rekordzista Polski na dystansie ¼ mili Grzegorz Staszewski, mistrz Polski w drifitingu Paweł Trela, drifter Bartosz Ostałowski oraz stunter motocyklowy Hubert Raptowny.

Więcej informacji www.tytanowygest.pl


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS