Październik upłynie pod znakiem działań promocyjnych marki Castrol. Na stacjach benzynowych będzie można wygrać wyjazd na rajd WRC, a na billboardach zobaczyć, z jakimi zespołami współpracuje Castrol w motorsporcie.
Na wybranych stacjach benzynowych sieci BP będzie można zobaczyć replikę Volkswagena Polo R WRC, którym trasy rajdów pokonuje mistrz świata Sebastien Ogier, a także wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania będzie wyjazd na jeden z rajdów WRC oraz bluzy Castrol Volkswagen Motorsport WRC. Uczestnik musi zrobić sobie zdjęcie z „tytanowym gestem zwycięstwa” oraz odpowiedzieć na pytanie, co dla niego oznacza moc tytanu. Jest to bardzo proste – zrobiona na stacji benzynowej przez hostessę fotografia jest przesyłana na wskazany adres mailowy, a na pytanie odpowiada się poprzez stronę konkursową www.tytanowygest.pl.
Ponadto za zakup na stacji BP najnowszego oleju Castrol EDGE Titanium FST™ 5W-30 LL lub 5W-30 C3 w jednolitrowej butelce można będzie dostać 1000 punktów Payback. Dodatek tytanu w olejach Castrol EDGE Titanium FST™ podwaja trwałość filmu olejowego, zapobiegając jego zerwaniu i zmniejszając tarcie. Testy wykazały, że nowe oleje ograniczają tarcie o 15% w porównaniu z produktami bez technologii Titanium FST™, a odporność filmu olejowego jest zwiększona o 140 godzin. Poza tym o 45% redukują kontakt metal-metal w porównaniu do wiodącego oleju konkurencji. Zużycie krzywek, pierścieni tłokowych i panewek wału korbowego ograniczono o 25%. Akcja będzie prowadzona na ponad 40 wybranych stacjach BP w całej Polsce do 20 października i wspierana reklamą w radiu RMF FM.
Nieprzypadkowo na stacjach pojawi się samochód pokazowy WRC, a laureaci konkursu pojadą na rajd WRC. Castrol od dawna jest aktywnym sponsorem wydarzeń sportowych. Dlatego jesienią w ośmiu największych miastach Polski będzie można też zobaczyć billboardy Castrol nawiązujące do zaangażowania marki w sponsoring sportu i współpracy z czołowymi zespołami motorsportowymi.
„Castrol stale doskonali swoje produkty i dba o to, aby sprawdzały się w każdych, nawet najtrudniejszych warunkach. Dlatego też w strategii firmy znalazło się nie tylko partnerstwo z wiodącymi koncernami motoryzacyjnymi, ale i wsparcie producentów w sportach motorowych, poprzez projektowanie specjalnych olejów, zapewniających więcej mocy, lepszą ochronę i wytrzymałość” – powiedziała Anna Wilczewska, marketing manager Castrol w Polsce. Firma od początku angażuje się w różne dyscypliny sportów motorowych. „Nasi klienci mogą mieć pewność, że oleje Castrol zostały przetestowane w najbardziej ekstremalnych warunkach, jakie panują na rajdach WRC czy torach wyścigowych” – dodała Anna Wilczewska.
Marka Castrol wielokrotnie zdobywała tytuły mistrza świata wyścigów serii Formuły 1 lub rajdowych mistrzostw świata WRC. W 2011 roku zespoły Volkswagena wspierane przez markę Castrol zdobyły trzy pierwsze miejsca w legendarnym Rajdzie Dakar. W Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata od 2013 roku prym wiodą Volkswageny w barwach Castrol EDGE. Za kierownicą VW Polo R WRC Sebastien Ogier trzy razy zdobył tytuł mistrzowski. W Polsce marka Castrol sponsoruje wydarzenia motoryzacyjne oraz zespoły i zawodników indywidualnych. W barwach marki Castrol jeżdżą m.in.: rajdowiec Maciej Oleksowicz, rekordzista Polski na dystansie ¼ mili Grzegorz Staszewski, mistrz Polski w drifitingu Paweł Trela, drifter Bartosz Ostałowski oraz stunter motocyklowy Hubert Raptowny.
Więcej informacji www.tytanowygest.pl
dostarczył infoWire.pl