Co roku kopalnię soli w podkrakowskiej Wieliczce odwiedza ponad milion turystów, co czyni z niej jedną z największych atrakcji turystycznych w Europie. Została ona także wpisana na listę światowego dziedzictwa UNESCO i uznana za jeden z siedmiu cudów Polski. Do najpopularniejszej trasy pozwalającej na zwiedzanie kopalni dołączyć ma nowa, tzw. trasa górnicza.
Przetarg na zorganizowanie kampanii informacyjno-reklamowej dotyczącej nowej atrakcji, wygrała katowicka Grupa |PIMEDIA, odpowiedzialna także za kampanie ING, Getin Bank czy Agata Meble. Zaplanowane działania opierają się o wykorzystanie reklamy outdoorowej, internetowej i prasowej oraz działania SEM/SEO. Kampania będzie miała zasięg ogólnokrajowy, a jej zakończenie zaplanowane jest na koniec lipca 2012 r. Ze względu na bliskość Krakowa i wzajemne związki obu miast, przygotowana została także kampania w krakowskich środkach komunikacji miejskiej.