Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-06-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Promocją nowej trasy w Wieliczce zajmie się |PIMEDIA.

150x110

 

Co roku kopalnię soli w podkrakowskiej Wieliczce odwiedza ponad milion turystów, co czyni z niej jedną z największych atrakcji turystycznych w Europie. Została ona także wpisana na listę światowego dziedzictwa UNESCO i uznana za jeden z siedmiu cudów Polski. Do najpopularniejszej trasy pozwalającej na zwiedzanie kopalni dołączyć ma nowa, tzw. trasa górnicza.

Przetarg na zorganizowanie kampanii informacyjno-reklamowej dotyczącej nowej atrakcji, wygrała katowicka Grupa |PIMEDIA, odpowiedzialna także za kampanie ING, Getin Bank czy Agata Meble. Zaplanowane działania opierają się o wykorzystanie reklamy outdoorowej, internetowej i prasowej oraz działania SEM/SEO. Kampania będzie miała zasięg ogólnokrajowy, a jej zakończenie zaplanowane jest na koniec lipca 2012 r. Ze względu na bliskość Krakowa i wzajemne związki obu miast, przygotowana została także kampania w krakowskich środkach komunikacji miejskiej.

 Dane wielickiego muzeum pokazują, że 58% zwiedzających to obcokrajowcy, z których najwięcej jest Niemców i Brytyjczyków. To właśnie dlatego działania promocyjne mają być rozszerzone o Wielką Brytanię, Niemcy i Rosję.

"Kampania dla Kopalni Soli Wieliczka to kolejny projekt promujący atrakcyjne turystycznie miejsca i regiony, jaki realizuje grupa |PIMEDIA. Doświadczenie, które zyskaliśmy przy podobnych realizacjach pozwala nam na prowadzenie kolejnych skutecznych i efektownych kampanii, które docierają do pożądanej grupy docelowej" - powiedział Przemysław Kozok, managing director |PIMEDIA. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS