Alior Bank w świątecznej kampanii, promuje ofertę pożyczki gotówkowej z gwarancją najniższej raty. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana komunikacją w Internecie.
19 listopada br. ruszyła świąteczna kampania pożyczki gotówkowej, która potrwa do 22 grudnia br. W komunikacji podkreślone zostały główne zalety oferty – gwarancja najniższej raty oraz łatwość otrzymania pożyczki – „Gwarantujemy, że rata pożyczki w Alior Banku będzie niższa niż w innych bankach. Pożyczaj najtaniej! Wystarczy wyciąg z konta.”
Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot telewizyjny zatytułowany „Prezent” oraz jego 15-sekundowa wersja. W jego produkcji wykorzystano technikę animacji 2D. Szczególny klimat reklamy tworzy piosenka, której słowa oraz melodia zostały skomponowane specjalnie na tę okazję.
Spot jest emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: Polsat, TVP1, TVP2, TVN oraz w 80 stacjach tematycznych. Można go także obejrzeć na oficjalnym kanale Alior Banku w serwisie YouTube.
Kampania telewizyjna jest wspierana komunikacją w Internecie, obejmującą dystrybucję spersonalizowanego mailingu oraz banery wyświetlane na portalach o największym zasięgu. Reklamy internetowe prowadzą na dedykowaną stronę: http://pozyczka.aliorbank.pl, zawierającą szczegóły oferty „Pożyczki z gwarancją najniższej raty” oraz wniosek produktowy.
Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała Agencja PZL. Spot wyreżyserował Pan Kot Przybora, a wyprodukował go dom produkcyjny Easy Hell Productions. Animację wykonał Platige Image. W rolę melonikowca wcielił się aktor Saniwoj Król. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.