Jesteśmy największym polskim producentem kosmetyków. Produkty naszej firmy docierają do 70 krajów świata, w tym tak jak Arabia Saudyjska, Irak, Wietnam, czy Nigeria. Codziennie na całym świecie kupowanych jest 165 tys. naszych kosmetyków. Eksportujemy swoje produkty od 30 lat. – mówi Karina Kozerska dyrektor marketingu.
Celem programu jest wykreowanie nowych, polskich silnych marek, które rozpoznawalne będą na świecie i kojarzone przez to z krajem pochodzenia.
Program promocji polskiej branży kosmetycznej na rynkach zagranicznych zakłada m.in. obecność na targach Cosmoprof w Bolonii, Intercharm w Moskwie, Comoprof Asia w Hong Kongu czy Beautyworld Middle East w Dubaju. Eveline samodzielnie już brała udział w większości tych imprez. Teraz będzie to robić przy wsparciu Ministerstwa Gospodarki i Unii Europejskiej.
Program potrwa do początku 2015 roku i obejmuje m.in. polskie stoisko narodowe na targach Cosmoprof w Bolonii, Intercharm w Moskwie, Comoprof Asia w Hong Kongu czy Beautyworld Middle East w Dubaju.
Eveline Cosmetics www.eveline.eu