WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



Firma

Brand Support Sp. z o.o.
Kategorie Agencje BTL, Agencje Internet Design, Public Relations,
Rok powstania 2004
Liczba pracowników 27
Region(Województwo) Mazowieckie
Miasto Warszawa
Adres ul. Słowicza 54a
Telefon (022) 886 00 06
Fax (022) 846 78 56
WWW http://www.brandsupport.pl

Opis działalności

Brand Support Sp. z o.o. jest agencją komunikacji marketingowej 360°. Agencję tworzy 28-osobowy zespół specjalistów w dziedzinie marketingu, designu, public relations, reklamy, komunikacji i architektury informacji. Łączymy sprawdzone rozwiązania marketingowe z nowoczesnymi formami komunikacji z użyciem nowych technologii i nowych mediów Wierzymy w dialog i siłę marketingu relacji. Konsekwentnie proponujemy ten rodzaj postawy marketingowej w działaniach naszych klientów wobec konsumentów. My sami praktykujemy ją na co dzień budując kontakty zawodowe z naszymi Partnerami na zaufaniu, wzajemnych korzyściach i długotrwałej relacji. Do dyspozycji Klientów są cztery wyspecjalizowane działy: brandDesign – design i branding • identyfikacja wizualna • packaging • branding brandSales - wsparcie sprzedaży • BTL/TTL • POSM • eventy • systemy lojalnościowe brandPR – public relations • media relations • brand & consumer pr • internal pr • e-pr eBrands i aktualni.pl – strategie obecności marek w Internecie i ich bieżąca obsługa • strategie obecności marki w Internecie • tworzenie serwisów www • kampanie internetowe • wsparcie e-commerce • obsługa e-komunikacji • usability i interfejsy graficzne • aktualizacje treści serwisów (aktualni.pl) Od lat pracujemy dla najlepszych - do grona Klientów Brand Support należą: Unilever, GlaxoSmithKline, Diageo, US Pharmacia, Danone Czechy, LU Polska, Opavia, sieć marketów Real i Danish Labour Market Authority (Ministerstwo ds. Zatrudnienia Danii). Agencja angażuje się również w projekty prospołeczne: jest autorem kampanii 1% podatku dla „Cała Polska czyta dzieciom”, wspiera Stowarzyszenie Transplantacji Serca STS Zabrze, przy działaniach PR. Zaangażowanie dzień po dniu - to najlepsze określenie charakteryzujące nasze relacje z Klientami.

Ostatnio dodane firmy

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ