|
|
|
|
|
|
|
Nowy dział w Polsat News zajmie się m.in. dziennikarstwem śledczym
Jacek Smaruj jest zaangażowany w tworzenie nowego działu projektów specjalnych w pionie informacji i publicystyki Telewizji Polsat - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Nowa jednostka ma zajmować się m.in. przygotowaniem dłuższych reportaży i dziennikarstwem śledczym. więcej
|
Polsat z telewizją śniadaniową trzy razy w tygodniu?
Telewizja Polsat cały czas prowadzi prace nad programem śniadaniowym, który miałby trafić na antenę stacji jesienią br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Szykowana jest emisja trzy razy w tygodniu. więcej
|
Były reporter "Wiadomości" wrócił do Telewizji Polskiej
Przemysław Orcholski, producent telewizyjny i reporter ,,Wiadomości" TVP1 w czasach prezesury Roberta Kwiatkowskiego, znów współpracuje z Telewizją Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl więcej
|
,,Hotel Paradise" zyskał ponad 40 tys. widzów w TVN7
Emitowany wiosną br. ósmy sezon programu Siódemki ,,Hotel Paradise" oglądało średnio 383 tys. widzów, o 42 tys. osób więcej niż nadawany jesienią siódmy sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Hity z radia i streamingu oraz jubileusze na festiwalu Polsatu
Tegoroczna muzyczna impreza Telewizja Polsat w Sopocie odbędzie się 24 i 25 maja br. po raz pierwszy pod nazwą Polsat Hit Festiwal. Koncerty podczas wydarzenia, któremu nie będzie pierwszy raz towarzyszyć kabareton, poprowadzi sześciu prowadzących. Jubileusze w Operze Leśnej będą świętować Golec uOrkiestra, Andrzej Piaseczny, Majka Jeżowska i Danzel. więcej
|
Nowość na 87. kanale naziemnej telewizji cyfrowej
Na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej pojawiła się aplikacja HbbTV Sklep Kapitan.pl. Usługa jest dostępna na 87. pozycji LCN telewizorów i dekoderów. Działa na urządzeniach, które obsługują telewizję hybrydową i są podłączone do internetu. więcej
|
Nadawca ViDoc TV z 0,9 mln zł zysku. Wpływy 15 proc. w górę
Firma Red Carpet Group, nadająca m.in. kanał ViDoc TV obecny w naziemnej telewizji cyfrowej, w zeszłym kwartale osiągnęła wzrost przychodów o 15,6 proc. do 3,05 mln zł, a jej zysk netto nieznacznie zmalał, do 911 tys. zł. więcej
|
W TV Republika kolejna osoba z ,,Wiadomości". Wydaje ,,Dzisiaj"
W zespole Telewizji Republika znalazła się Maria Twardzicka, w ostatnich latach reporterka i researcherka w ,,Wiadomościach" TVP. więcej
|
Rosyjskie media z zakazem nadawania w całej UE
Cztery kolejne rosyjskie media zostały wpisane na listę zakazu nadawania na ternie Unii Europejskiej - podaje Polskie Radio. więcej
|
Oto zapowiedź nowego serialu ,,Diuna: Proroctwo" od serwisu Max. Efekty jak w filmie
Szykowany na platformę Max serial jest osadzony w uniwersum Diuny, stworzonym przez uznanego autora Franka Herberta. Akcja rozgrywa się na 10 000 lat przed czasami Paula Atrydy. ,,Diuna: Proroctwo" przedstawia losy dwóch sióstr Harkonnen, które walczą z siłami zagrażającymi przyszłości ludzkości. Kobiety zakładają legendarne zgromadzenie, które zasłynie jako zakon Bene Gesserit. więcej
|
W stacji braci Karnowskich kolejna osoba ze starego TVP Info
Do zespołu Telewizji wPolsce (Fratria) dołączył Stanisław Pyrzanowski. Do grudnia ub.r. był związany z TVP Info. więcej
|
,,Zbrodnie po sąsiedzku" wracają na Disney+. Znamy datę premiery czwartego sezonu
Ulubione trio podcasterów-detektywów powraca, by rozwiązać kolejną zagadkę kryminalną. Czwarty sezon serialu komediowego ,,Zbrodnie po sąsiedzku" będzie można oglądać latem na Disney+. więcej
|
Nicolas Cage zagra główną rolę w serialu Amazona
Aktor wystąpi w serialu MGM+ i Amazon Prime Video jako Spider-Man Noir. Nicolas Cage podkładał już głos tej postaci w animowanym hicie ,,Spider-Man Uniwersum" z 2018 roku. więcej
|
Budowanie przyszłości poprzez zaangażowanie i innowacje - Bank Pekao S.A. na konferencji Impact'24 Bank Pekao S.A. włączy się w dniach 15-16 maja aktywnie w dyskusję na temat przyszłości biznesu i gospodarki podczas prestiżowej konferencji Impact. Wydarzenie, które odbędzie się w Poznaniu, zgromadzi czołowych przedstawicieli świata biznesu, ekspertów oraz decydentów, aby wspólnie eksplorować najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą dynamicznie zmieniający się świat. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oto jak Lidl i Biedronka odbijają sobie ,,wojnę cenową". Dane zaskakują
W kwietniu sieci Biedronka i Lidl najmocniej spośród detalistów podniosły ceny podstawowych zakupów - wynika z badania koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Ceny skoczyły w siedmiu na trzynaście badanych sieci, liderem niskich cen był w ubiegłym miesiącu Auchan. więcej
|
Intelektualne spa oraz o roli nowych mediów, dezinformacji i AI. Relacja z Patronite Forum 2024
Sztuczna inteligencja, monetyzacja treści czy dezinformacja - o tym można było posłuchać dyskusji podczas minionego Patronite Forum 2024, jednego z najważniejszych wydarzeń dla twórców internetowych. Ale jak mówił sam twórca platformy Patronite: najważniejsze są przerwy, podczas których był czas na networking. Patronem wydarzenia był portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Marcin Popiel na nowym stanowisku w Ströer Polska
Marcin Popiel objął stanowisko head of digital products w firmie reklamy zewnętrznej Ströer Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracuje tu od 5 lat. więcej
|
Domańska, Musiał, Drzymalska ,,nie mówią o seksie" w kampanii Storytel i SEXEDPL
Storytel startuje z kampanią ,,(Nie) mówmy o seksie", w ramach której w aplikacji dziś pojawiło się 6 słuchowisk poruszających tematy seksu, ludzkiej seksualności i związanych z nim tabu. Słuchowiska zostały przygotowane we współpracy z fundacją SEXEDPL. Za przygotowanie i promocję kampanii odpowiedzialne są agencje Przestrzeń i Polot oraz agencja digital marketingu Tigers. więcej
|
Poznań z nowym logo i strategią komunikacji. Nie wszystkim się podoba
,,Jesteś u siebie" - to nowe hasło promujące stolicę Wielkopolski. Poznań zaprezentował także nowe logo i strategię komunikacji miasta jako marki. To pierwsza taka zmiana od 2009 roku. więcej
|
Postproducentowi ,,Wiedźmina" szkodzą silna konkurencja i słaby dolar. Zapowiada oszczędności
W zeszłym kwartale firma Platige Image, zajmująca się produkcją i postprodukcją wideo, przy wzroście skonsolidowanych przychodów o 2 proc. do 33,26 mln zł zanotowała 4,3 mln zł straty netto, prawie trzy razy więcej niż przed rokiem. Mniej zarobiła w USA, m.in. wskutek zeszłorocznych strajków w branży filmowej. więcej
|
Żabka dostarczy zakupy nawet w 15 minut. ,,Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush"
Trwa kampania reklamowa usługi zakupów z szybką dostawą Żabka Jush. Realizację przygotowała agencja Publicis Worldwide. więcej
|
Agata Grotowska nową dyrektorką marketingu i PR w Mazda Motor Europe
Z początkiem maja Agata Grotowska objęła funkcję dyrektorki marketingu i PR w Mazda Motor Europe i odpowiada za 20 rynków należących do Mazda Selected Markets Group. Z firmą związana od czterech lat. więcej
|
Orlen chce sprzedawać własne czekolady
Orlen szuka producenta czekolad pod marką należącą do koncernu. Właśnie ogłoszono postępowanie zakupowe w tej sprawie, obejmie m.in. przeprowadzenie testów konsumenckich. Oferty można składać do 29 maja. więcej
|
Lech z hasłem ,,Nasz PrzePils na piwo" promuje nowe opakowania
,,Nasz PrzePils na piwo" to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa. więcej
|
Kerris autorem koncepcji kreatywnej marki Jan Niezbędny
Agencja Kerris odpowiada za adaptację nowej kreatywnej koncepcji komunikacji marki artykułów gospodarstwa domowego Jan Niezbędny w kanałach social media. więcej
|
PKO BP szuka firmy do badania poziomu obsługi klienta
PKO Bank Polski ogłasza przetarg otwarty na wybór dostawców w ramach realizacji usługi badania Mystery Shopping (Badanie Tajemniczego Klienta). więcej
|
GPD tworzy nowe studio animacji
Agencja reklamowa GPD wyodrębnia w ramach swoich struktur studio animacji. Nowa jednostka będzie funkcjonować na rynku pod nazwą Munn CGI & Motion Design. więcej
|
Wills Integrated autorem kampanii Stargres
Grono klientów Wills Integrated poszerzyło się o należącą do Grupy Końskie markę Stargres. Wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna odpowiada za realizację wielokanałowej kampanii, której celem jest promocja gresowych płyt zewnętrznych z linii STAR 2.0 i STAR 3.0. więcej
|
Teads osiąga 8 razy wyższy poziom uwagi niż platformy społecznościowe Teads osiąga 8 razy wyższy poziom uwagi niż platformy społecznościowe w przełomowym badaniu Cross-Channel Attention Study, dla marki Corega - firmy Haleon, przygotowanym przez Teads, we współpracy z Lumen Research w regionie CEE. materiał reklamowywięcej |
|
|
Twórcy i wydawcy wciąż bez odpowiedzi od Tuska. ,,Oczekujemy wsparcia ze strony władz"
Półtora miesiąca minęło od przesłanie przez organizacje twórców, dziennikarzy i wydawców apelu do premiera o zmiany w projekcie ustawy implementującej dyrektywy UE o prawie autorskim i prawach pokrewnych. - To były najpilniejsze rzeczy, które poruszyliśmy. Wszystkie są aktualne. Niestety nie było żadnej reakcji jawnej i oficjalnej na ten apel licznych organizacji - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy, jeden z sygnatariuszy apelu. więcej
|
Brak porozumienia w Bauerze. Do akcji ma wkroczyć mediator
Przedstawiciele związków działających w Wydawnictwie Bauer i Agencji AKPA we wtorek podpisali protokół rozbieżności z zarządami firm. To kolejny krok w negocjacjach dotyczących m.in. podwyżek. Porozumienia nie osiągnięto, teraz strony będą wybierać mediatora. więcej
|
Wydawca ,,Do Rzeczy" zmienia status prawny. Jego właściciel szykuje nową strategię
Firma Orle Pióro, wydająca tygodnik ,,Do Rzeczy" i miesięcznik ,,Historia Do Rzeczy", przekształca się ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w akcyjną - ustalił portal Wirtualnemdia.pl. Jej większościowym wspólnikiem jest PMPG Polskie Media, wydająca też ,,Wprost", która niebawem ma przedstawić swoją nową strategię. więcej
|
Izba Wydawców Prasy z mocnym apelem do rządu. Ma dość "ręcznego sterowania"
Izba Wydawców Prasy zwróciła się do ministra Dariusza Wieczorka z ważnym apelem dotyczącym sposobu punktacji czasopism naukowych i branżowych. List otwarty wysłany do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego mówi wprost o "ręcznym sterowaniu" za poprzedniej władzy i prośby o szybką zmianę dotychczasowych zasad. więcej
|
Pierwsza polska lokalna gazeta z kontem na Patronite
,,Tygodnik Podhalański" (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) rozpoczął kampanię fundraisingową i założył konto na platformie Patronite. Tytuł chwali się, że zrobił to jako pierwsza lokalna gazeta w kraju. więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" znów z zyskiem. Rosną w internecie
W zeszłym kwartale Gremi Media, wydawca m.in. dzienników ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet", przy wzroście skonsolidowanych przychodów o 5,3 proc. do 22,68 mln zł znacząco poprawiła rentowność, znów osiągając zysk netto. więcej
|
Rosyjskie media z zakazem nadawania w całej UE
Cztery kolejne rosyjskie media zostały wpisane na listę zakazu nadawania na ternie Unii Europejskiej - podaje Polskie Radio. więcej
|
|
|
Dziennikarka Kanału Zero oskarżona o powielanie rosyjskiej propagandy. Co na to Krzysztof Stanowski?
Krzysztof Stanowski dopiero co musiał zabrać głos w sprawie kontrowersji wokół pracującej dla Kanału Zero Moniki Goździalskiej, a już wybuchła kolejna afera, tym razem związana z przygotowującą materiały nt. konfliktu izraelsko-palestyńskiego Marii Wiernikowskiej. Media społecznościowe zalały budzące oburzenie cytaty i opisy zachowań korespondentki, które wprost ujawniają szokujący jej stosunek do wojny w Ukrainie. więcej
|
Oto laureaci nagród money.pl w tym roku
Na konferencji Impact'24 w Poznaniu odbyło się rozdanie nagród money.pl. Przyznano je w pięciu kategoriach, jedną z nich była Nagroda Specjalna Redakcji money.pl. Po raz kolejny uhonorowano najlepszych przedsiębiorców oraz firmy, które w ostatnim roku wyróżniły się innowacyjnością i dbałością o odpowiedzialność społeczną. więcej
|
Intelektualne spa oraz o roli nowych mediów, dezinformacji i AI. Relacja z Patronite Forum 2024
Sztuczna inteligencja, monetyzacja treści czy dezinformacja - o tym można było posłuchać dyskusji podczas minionego Patronite Forum 2024, jednego z najważniejszych wydarzeń dla twórców internetowych. Ale jak mówił sam twórca platformy Patronite: najważniejsze są przerwy, podczas których był czas na networking. Patronem wydarzenia był portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
KRRiT ściągnęła 10 tys. zł grzywny od YouTuberki
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poinformowała, że wyegzekwowała 10 tys. zł kary pieniężnej od YouTuberki, która nie wypełniła obowiązku wpisu do wykazu. Regulatorowi pomógł Urząd Skarbowy. więcej
|
Amazon zamówił serial ,,Tomb Raider" od Phoebe Waller-Bridge
Twórczyni hitu ,,Fleabag", Phoebe Waller-Bridge, napisze scenariusz i będzie producentką wykonawczą serialu opartego na kultowej serii gier wideo ,,Tomb Raider", która opowiada o przygodach archeolożki i poszukiwaczki przygód, Lary Croft. więcej
|
Sztuczna inteligencja opanuje wyszukiwarkę Google'a. Internautów czeka nowa jakość
Na najnowszej konferencji I/O 2024 Google przedstawił nowe założenia dotyczące wprowadzania sztucznej inteligencji zintegrowanej z niemal każdym produktem technologicznego giganta. W wielu miejscach mowa jest o rewolucji, a największe poruszenie wśród wydawców mediów wywołały wieści o wspomaganiu i ułatwiania wyszukiwań przy pomocy Gemini. więcej
|
Marcin Dobski z dnia na dzień zakończył współpracę z Salonem24
Dziennikarz Marcin Dobski po trzech latach przestał pracować w serwisie informacyjno-publicystycznym Salon24 (Web Content Media). - O rozstaniu ze mną zdecydował prezes Jastrzębowski, z dnia na dzień, co jest dla mnie zaskoczeniem - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Dobski. więcej
|
InPost podwoił zysk. W Polsce inwestuje mniej
W zeszłym kwartale grupa InPost przy wzroście przychodów o 21,5 proc. do 2,42 mld zł zarobiła na czysto 254,8 mln zł, o 120 proc. więcej niż przed rokiem. Firma ma już 37,7 tys. Paczkomatów, coraz więcej inwestuje za granicą, a w Polsce wydatki w tym obszarze zmalały o 17 proc. więcej
|
Polska piąty rok liderem niechlubnego rankingu najbardziej homofobicznych państw UE
Polska po raz kolejny jest najbardziej homofobicznym krajem Unii Europejskiej - wynika z rankingu organizacji ILGA-Europe "Rainbow Map". więcej
|
Grupa Pracuj chce wypłacić inwestorom ponad 130 mln zł
Władze Grupy Pracuj proponują, żeby spółka a zeszłorocznego zysku netto wypłaciła 136,53 mln zł dywidendy, po 2 zł za akcję. więcej
|
Zmiany w znanym portalu gospodarczym. Dołączyły dwie osoby z money.pl
Do zespołu serwisów specjalistycznych Grupy PTWP dołączyli wydawca Mateusz Gąsiorowski i dziennikarka Katarzyna Bartman. więcej
|
Polskie bileterie kicket.com i Biletomat.pl dołączają do największego gracza w Europie Środkowej Polskie bileterie kicket.com oraz Biletomat.pl, które zbudowały silną pozycję rynkową w swoich segmentach, dołączają do estońskiej Grupy Piletilevi. "To jedna z największych tego typu fuzji w ostatnich latach" - mówi Maciej Wartacz CEO kicket.com, i dodaje - "Dzięki niej powstaje jeden z największych podmiotów na polskim rynku biletowym." Piletilevi wzmacnia się w ten sposób na pozycji lidera w Europie Środkowej, procesując transakcje biletów o wartości niemal 320 milionów euro rocznie. materiał reklamowywięcej |
|
|