Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 17 Października 2024
 
 
 
Polska Fundacja Narodowa ma mniej pieniędzy. Te spółki wstrzymały przelewy
 
Część spółek państwowych-fundatorów Polskiej Fundacji Narodowej nie zamierza dalej płacić na jej działalność. Enea podkreśla, że "ma istotne zastrzeżenia do działalności Fundacji oraz kwestionuje m.in. sposób wydatkowania przez Fundację środków finansowych przekazywanych przez fundatorów". więcej
 
 
Dezinformacja wymierzona w kobiety. Fatalne skutki
 
Dezinformacja wymierzona w kobiety ma na celu zniechęcić je do aktywizmu społecznego, a nawet rugować je z ról publicznych - wynika z nowego raportu Instytutu Zamenhofa, poświęconego dezinformacji ze względu na płeć. więcej
 
 
Show TVN zmienia pasmo emisji. Zastąpi ,,MasterChefa"
 
Piąta edycja programu ,,Lego Masters" ruszy w TVN pod koniec listopada br. Będzie nadawana w niedziele o godz. 19.30, czyli w paśmie, w którym obecnie emitowany jest ,,MasterChef" - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.  więcej
 
 
Szef KRRiT odkłada decyzje ws. koncesji stacji TVN i Agory
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nadal nie podjęła decyzji w sprawie przedłużenia koncesji dla TVN Fabuła, TVN International Extra i Radia Złote Przeboje w Tarnowie. Członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski informuje Wirtualnemedia.pl, że domagał się włączenia tych punktów do porządku obrad, ale jego wniosek przepadł.  więcej
 
 
Ministerstwo szykuje przepisy dot. AI. Będzie sześć rozwiązań
 
Ruszają konsultacje społeczne projektu w sprawie sztucznej inteligencji - poinformował w środę wiceminister cyfryzacji Dariusz Standerski. Dodał, że chodzi o to, by wspólnie wypracować najbardziej optymalne rozwiązania m.in. w zakresie procedur i form wsparcia rozwoju AI. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Debata "Marka - kreowanie opowieści o sukcesie firmy" więcej
 
Dodatek "Nowoczesny employer branding" więcej
 
Czy serwisy OTT zastąpią tradycyjną telewizję? więcej
 
Pierwszy miesiąc telewizji wPolsce24. Adamczyk: wyraźna tendencja wzrostowa więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Account Manager Clear Channel Poland
MANAGER DS. ROZWOJU DYSTRYBUCJI I MEDIÓW CYFROWYCH STUDIOMED TV
Specjalista ds. PR Res Global Investment
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Redaktor portalu demagog.org.pl (dział fact-checkingu politycznego) Stowarzyszenie Demagog
Art Director TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor / Redaktorka serwisu Onet Podróże Ringier Axel Springer Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Show TVN zmienia pasmo emisji. Zastąpi ,,MasterChefa"

Piąta edycja programu ,,Lego Masters" ruszy w TVN pod koniec listopada br. Będzie nadawana w niedziele o godz. 19.30, czyli w paśmie, w którym obecnie emitowany jest ,,MasterChef" - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

Szef KRRiT odkłada decyzje ws. koncesji stacji TVN i Agory

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nadal nie podjęła decyzji w sprawie przedłużenia koncesji dla TVN Fabuła, TVN International Extra i Radia Złote Przeboje w Tarnowie. Członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski informuje Wirtualnemedia.pl, że domagał się włączenia tych punktów do porządku obrad, ale jego wniosek przepadł.  więcej

Nowy polski kanał telewizyjny z koncesją KRRiT

Podczas środowego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o przyznaniu koncesji kanałowi Dolce Vita TV. Zbigniew Adamkiewicz, prezes stacji poświęconej luksusowemu stylowi życia, podtrzymuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zamiar rozpoczęcia nadawania w listopadzie lub grudniu.  więcej

W telewizji wPolsce24 dużo więcej reklam. Ale 18 razy tańszych niż w Republice

W pierwszym miesiącu nadawania debiutująca stacja wPolsce24 wyemitowała 21,7 tys. spotów od 181 marek - wynika z raportu adMonit IMM. Dla porównania w tym samym czasie w Telewizji Republika spotów było blisko 2 tys.  więcej

Prime Video szykuje pierwszy polski serial. Autorami twórcy hitu "1670"

Należąca do Amazona platforma Prime Video zapowiedziała premierę serialu komediowego "Gąska" z Tomaszem Kotem w roli głównej. Współtwórcami nowej produkcji są Maciej Buchwald i Jakub Rużyłło, autorzy serialu "1670".  więcej

Odchodzący prezes Play i UPC Polska ma nową pracę

Rada dyrektorów Tele2 powołała Jeana-Marca Hariona na stanowisko prezesa i dyrektora generalnego z dniem 10 listopada. Jean Marc Harion jest obecnie dyrektorem generalnym działającego w Polsce operatora telekomunikacyjnego Play i zasiada w radzie dyrektorów Tele2. więcej

Ćwierć miliona złotych za spot przy meczu polskich piłkarzy w TVP1

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na listopad. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty emitowane pzy meczach polskich piłkarzy w ramach Ligi Narodów - ponad 250 tys. zł netto.  więcej

Krótkie produkcje własne w Polsat JimJam

Kanał Polsat JimJam wprowadził do oferty zabawne przemyślenia dzieci dotyczące wybranych bajek emitowanych na kanale, ilustrowane ich własnymi, zanimowanymi rysunkami. Nowe, krótkie filmiki z serii ,,Bajki Polsat JimJam oczami dzieci" z udziałem polskich maluchów można oglądać codziennie na antenie oraz na kanale YouTube Polsat JimJam. więcej

Oto bohaterowie "Lady Love". Serial Maxa pokaże kulisy branży filmów dla dorosłych

Za kilka tygodni na platformie Max zadebiutuje "Lady Love", pierwszy lokalny serial stworzony pod marką Max Original. Produkcja z udziałem polskich i zagranicznych gwiazd zabierze widzów w podróż do lat 80. i odkryje kulisy branży filmów dorosłych. Właśnie ujawniono charakteryzacje głównych bohaterów.  więcej

Aktywista LGBT+ wygrał w sądzie z TVP. Przeprosiny za propagandę z czasów Kurskiego

Telewizja Polska ma przeprosić aktywistę Bartosza Staszewskiego i zapłacić mu 40 tys. zł zadośćuczynienia. Sąd pierwszej instancji orzekł, że Staszewski został zniesławiony w wielu materiałach o jego akcji ,,Strefy wolne od LGBT", wyemitowanych w latach 2020-21. więcej

Jak wybrać idealny projekt domku letniskowego dla siebie?

Budowa własnego domku letniskowego to marzenie wielu osób, które szukają spokoju i wytchnienia z dala od miejskiego zgiełku. Wybór odpowiedniego projektu to jednak nie lada wyzwanie. Na rynku dostępnych jest wiele propozycji - od gotowych rozwiązań po projekty dostosowane do indywidualnych potrzeb. W tym artykule dowiesz się, jak wybrać domek idealnie dopasowany do Twoich wymagań, zarówno pod względem funkcjonalności, jak i estetyki.  materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio 357 testuje audycje wideo

W środę wieczorem audycja Radia 357 "Plac na rozdrożu" po raz pierwszy będzie mieć formę transmisji wideo. - Jeśli taki pomysł się spodoba słuchaczom, to nie wykluczamy, że będziemy sięgać po nią częściej - przekazali portalowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciele internetowej rozgłośni. więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
W nowym logo WSiP ekran zamiast orła. Co sądzą eksperci?

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne po 50 latach zmieniły logo. Z nowego zniknął orzeł, a w jego miejsce pojawił się znak ekranu. - Ta odważna zmiana to nowy nurt odwrotu od tego co skomplikowane i państwowe, a zatem pozbawione zaufania - ocenia Maria Czardybon.  więcej

W telewizji wPolsce24 dużo więcej reklam. Ale 18 razy tańszych niż w Republice

W pierwszym miesiącu nadawania debiutująca stacja wPolsce24 wyemitowała 21,7 tys. spotów od 181 marek - wynika z raportu adMonit IMM. Dla porównania w tym samym czasie w Telewizji Republika spotów było blisko 2 tys.  więcej

Carat obronił obsługę mediową Kellanova

W wyniku przeprowadzonego przetargu, agencja mediowa Carat (grupa dentsu) została ponownie wybrana na partnera medialnego firmy Kellanova i będzie odpowiedzialna za strategię mediową, digital oraz data, jak również planowanie oraz zakup mediów, dla marek z portfolio Kellanova na 28 europejskich rynkach, w tym w ramach CEE: Polski, Rumunii, Węgier, Czech, Bułgarii i Chorwacji.  więcej

Aktywny dzień w stylu Anny Lewandowskiej w nowej kampanii 4F

Marka 4F stworzyła nową kolekcję zaprojektowaną we współpracy z Anną Lewandowską. Skierowana jest do kobiet, które cenią sobie aktywny styl życia i chcą czuć się pewnie oraz stylowo przez cały dzień. Promuje ją kampania z udziałem trenerki.  więcej

Tomasz Romanowicz w agencji Unmute

Tomasz Romanowicz objął stanowisko business managera w agencji marketingu inkluzywnego Unmute. Wcześniej związany był z należącą również do Group One spółką Salestube, a także Kamikaze Interactive (obecnie: Altavia Kamikaze + K2) oraz Bluerank.  więcej

Lukas Podolski reklamuje Volkswagen Nutzfahrzeuge

Lukas Podolski, zawodnik Górnika Zabrze i wielokrotny reprezentant drużyny Niemiec, wystąpił w najnowszej kampanii Volkswagen Nutzfahrzeuge promującej model samochodu ID. Buzz Freestyle. Kampania powstała we współpracy z Papaya Films.  więcej

Nowe technologie w sponsoringu sportowym InPost

InPost, strategiczny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, wykorzystał innowacyjną technologię, by umożliwić młodym kibicom przeżycie wyjątkowych doświadczeń. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Puls Biznesu" rusza z codziennym podcastem

W czwartek, 17 października zostanie wyemitowany premierowy odcinek podcastu PB BRIEF, przygotowany przez zespół ,,Pulsu Biznesu". Audycję poprowadzi Marcin Dobrowolski, gospodarz programu. Podcast będzie dostępny dla słuchaczy od poniedziałku do piątku od godz. 7 rano.   więcej

Były dziennikarz ,,Gazety Wyborczej" w Fundacji Reporterów

Dziennikarz Krzysztof Story dołączył do Fundacji Reporterów. Ma zajmować się klimatem oraz ochroną środowiska, a także poprowadzi podcast Frontstory.pl.   więcej

 
 
 
INTERNET
 
Dezinformacja wymierzona w kobiety. Fatalne skutki

Dezinformacja wymierzona w kobiety ma na celu zniechęcić je do aktywizmu społecznego, a nawet rugować je z ról publicznych - wynika z nowego raportu Instytutu Zamenhofa, poświęconego dezinformacji ze względu na płeć. więcej

Porozmawiajmy o roli produktu w biznesie. Debata Wirtualnemedia.pl

Czas na szóstą już debatę w ramach cyklu Wirtualnemedia.pl ,,Wpływowi". Tym razem tematem przewodnim rozmowy będzie produkt i jego wpływ na kształtowanie się postaw klientów. Partnerem debaty jest Totalizator Sportowy.  więcej

Spadki w internetowym sporcie. WP SportoweFakty zdetronizowane

Po raz pierwszy od dawna liderem zasięgowym wśród serwisów sportowym nie są WP SportoweFakty, wyprzedziła je sekcja sportowa Onetu. Większość czołowych witryn we wrześniu zanotowała dużo niższą odwiedzalność niż miesiąc wcześniej. więcej

Znamy skład newsroomu XYZ

Portal biznesowy premium XYZ ogłosił pełny skład newsroomu, pod kierownictwem Cezarego Szczepańskiego. Dział stworzą Martyna Maciuch, Alan Bartman i Michał Szcześniewski.   więcej

Legimi pod ostrzałem klientów. Które książki za dodatkową opłatą?

Platforma z e-bookami i audiobookami Legimi wprowadza Pakiet Klubowy z dodatkową opłatą za każdy książkę, uzasadniając to zmianą prawa autorskiego. Wielu jej użytkowników dosadnie krytykuje podwyżkę. Natomiast część wydawców wycofała swoje tytuły z oferty bibliotecznej Legimi, dlatego że mogą z niej korzystać programu Multilife. więcej

Nowy serwis biznesowy za kilka dni. Ruszyło odliczanie

Serwis XYZ, którym zarządza Grzegorz Nawacki, poprzednio naczelny ,,Pulsu Biznesu", wystartuje w najbliższy poniedziałek. W ostatnich tygodniach kompletowano zespół redakcyjny i biznesowy XYZ, w serwis zainwestował fundusz Rafała Brzoski. więcej

,,Złóż zamówienie" nie wystarczy. Temu z zarzutami od polskiego regulatora

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty azjatyckiej platformie e-commerce Temu. Zdaniem prezesa UOKiK polscy klienci podczas zakupów na Temu mogą nie otrzymywać jasnych, wyraźnych informacji. więcej

,,Puls Biznesu" rusza z codziennym podcastem

W czwartek, 17 października zostanie wyemitowany premierowy odcinek podcastu PB BRIEF, przygotowany przez zespół ,,Pulsu Biznesu". Audycję poprowadzi Marcin Dobrowolski, gospodarz programu. Podcast będzie dostępny dla słuchaczy od poniedziałku do piątku od godz. 7 rano.   więcej

Meta nie uniknie pozwu od amerykańskich stanów

Sąd w Kalifornii odrzucił wniosek firmy Meta o oddalenie pozwu amerykańskich stanów, które oskarżają właściciela takich platform jak Instagram i Facebook o przyczynienie się do kryzysu zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży.  więcej

Brand24 po trzecim kwartale roku. Skokowy wzrost przychodów

Powtarzalne przychody (MRR) spółki Brand24, oferującej monitoring internetu,  w trzecim kwartale roku wyniosły 726 tys. dolarów. To wzrost o 37 proc. rok do roku oraz o 12 proc. więcej niż w poprzednim kwartale.  więcej

Jakub Piasecki w nowej roli w SeoFly

W związku z rozwojem agencji SeoFly, należącej do grupy marketingowo-doradczej Good One, z początkiem października br. w strukturach powołana została nowa funkcja head of SEM. Objął ją Jakub Piasecki, który związany jest z firmą od 2023 roku. więcej

Dominika Długosz żąda sprostowania od TV Republika

Dziennikarka ,,Newsweeka" i jedna z gospodyń podcastu "Stan Wyjątkowy" w Onecie Dominika Długosz zażądała od redakcji portalu Telewizji Republika ,,zaprzestania naruszenia dóbr osobistych" w związku z artykułem o rzekomych naciskach, jakie miała wywierać na PKOl. więcej

Czy można uzyskać e-receptę na Escapelle bez wizyty u lekarza?

Escapelle, czyli tabletka ,,dzień po", to antykoncepcja awaryjna stosowana w przypadku, gdy doszło do niezabezpieczonego stosunku seksualnego lub gdy stosowana metoda antykoncepcji zawiodła, co może skutkować nieplanowaną ciążą. Czas przyjęcia pigułki Escapelle decyduje o jej skuteczności. Najlepiej, jeśli kobieta przyjmie lek w ciągu 12 godzin od ostatniego zbliżenia. Dla wielu pań problemem jest jednak dostępność antykoncepcji awaryjnej, która wydawana jest na receptę. Czy można zdobyć receptę na Escapelle bez wizyty u lekarza? Tak, dzięki konsultacji ginekologicznej online w MED24. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dezinformacja wymierzona w kobiety. Fatalne skutki

Dezinformacja wymierzona w kobiety ma na celu zniechęcić je do aktywizmu społecznego, a nawet rugować je z ról publicznych - wynika z nowego raportu Instytutu Zamenhofa, poświęconego dezinformacji ze względu na płeć. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Polska Fundacja Narodowa ma mniej pieniędzy. Te spółki wstrzymały przelewy

Część spółek państwowych-fundatorów Polskiej Fundacji Narodowej nie zamierza dalej płacić na jej działalność. Enea podkreśla, że "ma istotne zastrzeżenia do działalności Fundacji oraz kwestionuje m.in. sposób wydatkowania przez Fundację środków finansowych przekazywanych przez fundatorów". więcej

Informacja dotycząca pogrzebu Adama Łaszyna

Adam Łaszyn, ceniony ekspert komunikacji kryzysowej i strategii wizerunkowych, założyciel agencji Alert Media Communications zostanie pochowany w przyszłą środę na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach. Zmarł w środę 9 października w wieku 57 lat.  więcej

Związek Firm Public Relations promuje partnerskie przetargi

Związek Firm Public Relations (ZFPR) rozpoczyna kampanię ,,Partnerski PRzetarg", której celem jest nie tylko promocja najlepszych praktyk przetargowych w branży PR, ale przede wszystkim edukacja rynku w zakresie prowadzenia efektywnych przetargów PR, korzystnych dla wszystkich zaangażowanych stron.  więcej

Space Agency pracuje dla Scanway

Scanway S.A. wybrała Space Agency do wsparcia w zakresie media relations i komunikacji marketingowej. Celem współpracy jest zwiększenie widoczności innowacyjnych projektów Scanway związanych z sektorem kosmicznym. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Ministerstwo szykuje przepisy dot. AI. Będzie sześć rozwiązań
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj