|
|
|
|
|
|
|
TVP donosi do prokuratury. Chodzi o koncert "Cud Życia" Andrea Bocelliego
TVP złożyła doniesienie do prokuratury ws. organizacji przez firmę World Media wydarzenia ,,Cud Życia - Koncert Wielkanocny", na którym wystąpił włoski muzyk Andrea Bocelli. - TVP sama dysponowała potencjałem organizacyjnym i kadrowym oraz kompetencjami do wykonania usług objętych umową - informuje Wirtualna Polska, cytując dokument. więcej
|
Maria Dębska i Maciej Musiał w nowym serialu. Znamy datę premiery w streamingu
Serwis SkyShowtime ujawnił dzisiaj datę premiery swojego najnowszego polskiego serialu ,,Śleboda", w którym zagrali m.in. Maria Dębska i Maciej Musiał. więcej
|
Ujawniono szczegóły umów między TVP a Polsatem. Chodzi o czasy Jacka Kurskiego
Likwidator TVP Daniel Gorgosz skierował do prokuratury doniesienie w sprawie umów nadawcy z Telewizją Polsat z czasów prezesury Jacka Kurskiego, a fragmenty dokumentu cytuje portal Wirtualna Polska. - TVP zapłaciła UEFA średnio po 821 tys. euro za każdy mecz. Według wyliczeń TVP kwota jaką otrzymała spółka od Polsatu to zaś 77 tys. euro za jeden mecz - czytamy. więcej
|
,,Lego Masters" wraca na antenę. Program nie tylko w TVN
W niedzielę 24 listopada TVN rozpocznie emisję piątej edycji ,,Lego Masters". W nowym sezonie program nie tylko zmienia pasmo i ,,wyjdzie ze studia", ale też trafi na antenę TVN7. więcej
|
wPolsce24 zarobiła 80 proc. więcej z reklam. Najwięcej spotów Plusa, Kauflandu i Leroy Merlin
W październiku br., po dwóch miesiącach nadawania naziemnego, przychody reklamowe stacji wPolsce24 wzrosły o ponad 80 proc. w porównaniu z wrześniem. Rośnie też liczba nowych reklamodawców kanału - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Mamy zapowiedź trzeciego sezonu ,,Białego Lotosu" od Maxa
Serial ,,Biały Lotos" był wielkim odkryciem 2021 roku, a w 2022 roku zgarnął rekordową liczbę dziesięciu statuetek Emmy, drugi sezon otrzymał kolejne pięć nagród. Teraz ujawniono zwiastun trzeciego sezonu, który trafi na platformę Max. Zdjęcia do niego skończyły się w sierpniu. więcej
|
Słynny ekspert odchodzi z programu piłkarskiego BBC
Prowadzący ,,Match of the Day" Gary Lineker żegna się z programem i odejdzie z BBC po mistrzostwach świata w 2026 roku. Były napastnik reprezentacji Anglii był gospodarzem formatu od 1999 roku z krótką przerwą. więcej
|
Jak branża modowa wykorzystuje social media do promowania trendów na jesień? Każdy sezon przynosi nowe wyzwania i szanse dla branży mody. Kampanie sezonowe stają się coraz bardziej kreatywne, a marki rywalizują o uwagę klientek, wykorzystując do tego modowe must-have. Przyjrzymy się przykładom najnowszych strategii promocji takich kolekcji oraz zobaczymy, jak firmy modowe korzystają z narzędzi digitalowych i współpracy z influencerami, aby przyciągnąć uwagę i zainteresowanie swoimi produktami. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adam Stężewski przechodzi z Modivo do agencji Whites
Adam Stężewski dołącza do zespołu Whites, obejmując stanowisko performance marketing business owner. Przez ostatnie lata związany był z Modivo, gdzie odpowiadał za obszar performance marketingu i e-commerce. więcej
|
GroupM rozszerza działalność Choreograph na Polskę i nasz region Europy
GroupM, mediowa grupa inwestycyjna należąca do WPP, rozszerza działalność Choreograph - globalnej firmy zajmującej się danymi i rozwojem produktów technologicznych - na Polskę i region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). więcej
|
Mediahub wzmacnia zespół SEM & programmatic
Do agencji mediowej Mediahub dołączyli Marek Mardosewicz i Jakub Leśkiewicz, specjaliści SEM. Wzmocnią możliwości agencji w obszarze komunikacji reklamowej w wyszukiwarkach. więcej
|
Platige Image dalej pod kreską. ,,Trudne warunki biznesowe"
Zajmująca się produkcją i postprodukcją wideo firma Platige Image w trzecim kwartale 2024 roku zanotowała spadek przychodów r/r o 10 proc., znacząco zmalała też jej rentowność. - Trzeci kwartał bieżącego roku nie przyniósł jeszcze ożywienia w branży, w której działamy - przyznaje zarząd spółki. więcej
|
Renesans Ad Servera reklamowego - sposób na obniżkę kosztów i atrybucję w świecie bez cookies Decyzja Google o cofnięciu planu wyeliminowania plików 3rd Party Cookies oraz wprowadzeniu nowego, jeszcze niedookreślonego mechanizmu pozyskiwania zgody użytkownika na targetowanie budzi obawy o przyszłość pomiaru skuteczności kampanii w Internecie. Niepotrzebne. Istniejące narzędzia wzbogacone o funkcje wspierające świat bez cookie doskonale sobie poradzą. materiał reklamowywięcej |
|
|
Tomasz Wolny dołącza do Kanału Zero
Współpracę z Kanałem Zero zaczyna Tomasz Wolny, w ostatnich latach dziennikarz Telewizji Polskiej. Dawny gospodarz "Pytania na śniadanie" i "Panoramy" wraca do mediów po prawie roku nieobecności. więcej
|
Tylu klientów straciło Legimi wskutek nowej opłaty
W połowie października platforma z e-bookami i audiobookami Legimi zapowiedziała wprowadzenie dodatkowej opłaty, związanej z nowelizacją prawa autorskiego. Teraz podaje, o ile w ciągu prawie miesiąca zmalała liczba jej subskrybentów. więcej
|
Kanada zamyka biura TikToka
Kanadyjski rząd nakazuje platformie społecznościowej TikTok zamknięcie jej biur z powodu ,,zagrożenia bezpieczeństwa". Działalność chińskiej firmy jest obecnie przedmiotem dochodzenia, co nie wpływa w żadnej sposób na działanie aplikacji na terenie kraju. więcej
|
Cinkciarz.pl chce zdobyć licencję bankową. Apel do klientów
Cinkciarz.pl zapowiada, że przekształci się w spółkę akcyjną; dokumenty niezbędne do tego procesu są w trakcie przygotowywania. Zapowiedział też złożenie wniosku o licencję bankową na terenie Unii Europejskiej. więcej
|
Jak stworzyć silne hasło? 7 zasad bezpiecznego tworzenia haseł Cyberbezpieczeństwo to kluczowy aspekt naszego codziennego życia, szczególnie w erze cyfrowej, gdzie niemal każda czynność - od płatności online, przez komunikację, aż po zakupy - wymaga logowania do różnych usług. Jednym z podstawowych elementów ochrony danych jest odpowiednio dobrane hasło. Niestety, wiele osób nadal bagatelizuje ten element, stosując proste i przewidywalne kombinacje, co naraża je na poważne ryzyko związane z utratą dostępu do konta czy kradzieżą danych osobowych. Poniżej przedstawiamy siedem zasad, które pomogą Ci stworzyć silne hasło, trudne do złamania, zapewniając tym samym większe bezpieczeństwo w sieci. materiał reklamowywięcej |
|
|
Shell Polska klientem Lighthouse
Firma paliwowo-energetyczna Shell Polska dołączyła do grona klientów Lighthouse. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie w bieżących projektach marketingowych firmy. więcej
|
Trzy awanse w oLIVE Media
Marta Kusal awansowała na stanowisko operations specialist w agencji oLIVE media, gdzie rozpoczęła pracę w lutym tego roku. Awans w zespole otrzymały również Natalia Głatki oraz Karolina Mankiewicz, obejmując stanowiska junior specjalistek. więcej
|
|
|