Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 21 Listopada 2024
 
 
 
Republika z kolejną zbiórką. Nowe studio za kilkanaście mln zł
 
Republika rozpoczęła zbiórkę 1 mln zł na system oświetlenia studia. Wcześniej kanał z sukcesem zakończył kilka podobnych akcji. Szef wydawców stacji Jarosław Olechowski tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że łącznie nowe studio będzie kosztować kilkanaście milionów złotych. Republika ma wspierać regularnie około 300 tys. osób.   więcej
 
 
TVP ogranicza nagrody jubileuszowe. Związkowcy oburzeni
 
Władze Telewizji Polskiej wydłużyły o pięć lat staż zatrudnienia w firmie, za który pracownikowi przysługuje nagroda jubileuszowa. Dwa działające w TVP związki zawodowe są oburzone. - Czy autorzy tej zmiany przewidzieli taką sytuację, że dzięki swoim działaniom wieloletni pracownicy zostaną ukarani za swój wkład pracy w TVP? - pytają. więcej
 
 
Polsat i Interia dużo zyskowniejsze. Nie ciążą już koszty lig piłkarskich
 
W zeszłym kwartale segment mediowy grupy Cyfrowy Polsat, obejmujący głównie Telewizję Polsat i Grupę Interia, zanotował spadek przychodów, a jego wpływy reklamowe wzrosły znacznie słabiej od całego rynku reklamy tv. Za to zysk EBITDA podskoczył o trzy czwarte, bo nie obciążały go już koszty praw do transmisji piłkarskiej Ligi Mistrzów i PKO BP Ekstraklasy. więcej
 
 
Logo ,,Dziennika Gazety Prawnej" znika z portalu wydawcy
 
Z serwisu internetowego gazetaprawna.pl zniknęło logo papierowego ,,Dziennika Gazety Prawnej". W ten sposób Grupa Infor, właściciel obu tytułów, szykuje się do zmiany layoutu portalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.   więcej
 
 
TVN Warner Bros. Discovery ma nowy wóz transmisyjny 4K
 
Firma TVN Warner Bros. Discovery pochwaliła się na portalu Linkedin.com zakupem nowego wozu transmisyjnego. Pozwoli na produkcje w jakości 4K i pomieści aż 30 osób. Nadawca poinformował, że sprawdzi się w ,,najbardziej wymagających produkcjach telewizyjnych". więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Samorząd przyjazny mieszkańcom. Darmowy dodatek do pobrania więcej
 
Anna Lewandowska wypowiada walkę fałszywym reklamom w social media więcej
 
Robert Mazurek rozstaje się z RMF FM. Ekspert: tu i teraz jest to strata więcej
 
Donald Trump i bigtechy. To będzie przyjaźń czy (nie)kochanie? więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor portalu demagog.org.pl (dział przeciwdziałania dezinformacji) Stowarzyszenie Demagog
Inżynier Dyżurny Studia TVN Warner Bros. Discovery
DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Chicago Polska Organizacja Turystyczna
Showrunner Ringier Axel Springer Polska
Realizator/Realizatorka Światła TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor Treści Wideo Platforma VOD WOW
Director of Video Content Strategy and Execution Platforma VOD WOW
Head of Production Platforma VOD WOW
Senior Account Manager Clear Channel Poland
MANAGER DS. ROZWOJU DYSTRYBUCJI I MEDIÓW CYFROWYCH STUDIOMED TV
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Republika z kolejną zbiórką. Nowe studio za kilkanaście mln zł

Republika rozpoczęła zbiórkę 1 mln zł na system oświetlenia studia. Wcześniej kanał z sukcesem zakończył kilka podobnych akcji. Szef wydawców stacji Jarosław Olechowski tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że łącznie nowe studio będzie kosztować kilkanaście milionów złotych. Republika ma wspierać regularnie około 300 tys. osób.   więcej

TVP ogranicza nagrody jubileuszowe. Związkowcy oburzeni

Władze Telewizji Polskiej wydłużyły o pięć lat staż zatrudnienia w firmie, za który pracownikowi przysługuje nagroda jubileuszowa. Dwa działające w TVP związki zawodowe są oburzone. - Czy autorzy tej zmiany przewidzieli taką sytuację, że dzięki swoim działaniom wieloletni pracownicy zostaną ukarani za swój wkład pracy w TVP? - pytają. więcej

Polsat i Interia dużo zyskowniejsze. Nie ciążą już koszty lig piłkarskich

W zeszłym kwartale segment mediowy grupy Cyfrowy Polsat, obejmujący głównie Telewizję Polsat i Grupę Interia, zanotował spadek przychodów, a jego wpływy reklamowe wzrosły znacznie słabiej od całego rynku reklamy tv. Za to zysk EBITDA podskoczył o trzy czwarte, bo nie obciążały go już koszty praw do transmisji piłkarskiej Ligi Mistrzów i PKO BP Ekstraklasy. więcej

TVN Warner Bros. Discovery ma nowy wóz transmisyjny 4K

Firma TVN Warner Bros. Discovery pochwaliła się na portalu Linkedin.com zakupem nowego wozu transmisyjnego. Pozwoli na produkcje w jakości 4K i pomieści aż 30 osób. Nadawca poinformował, że sprawdzi się w ,,najbardziej wymagających produkcjach telewizyjnych". więcej

Więcej widzów Kuby Wojewódzkiego. Ilu oglądało ostatni sezon?

36. sezon talk-show Kuby Wojewódzkiego oglądało w TVN średnio 612 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. To więcej niż w ubiegłym roku, a stacja TVN w porze emisji programu była liderem rynku. więcej

W TVN najdroższe spoty przy "Faktach" i "Lego Masters"

W cenniku reklamowym TVN na grudzień ogłoszonym właśnie przez biuro reklamy TVN Media najwyżej wyceniono reklamy przy niedzielnym wydaniu "Faktów". Niewiele mniej trzeba też zapłacić za reklamę przy emitowanym w niedzielne wieczory programie "Lego Masters Kierunek Polska".  więcej

Nowy kanał w ofercie Vectry

Sieć kablowa Vectra dołączyła do oferty kanał Echo24. Wchodzi w skład Pakietu Złotego, który łącznie obejmuje 143 stacje telewizyjne. Miesięcznie paczka kosztuje 59,99 zł w przypadku umowy na dwa lata.  więcej

Dziennikarka rozstaje się z Polsat News

Agnieszka Kuzyk żegna się z Polsat News - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka pracowała w stacji osiem lat.   więcej

TVP2 bez "M jak miłość" W wigilię. Serial zawsze przegrywał z "Kevinem"

Telewizyjna Dwójka nie pokaże w tym roku w Wigilię wieczorem specjalnego odcinka ,,M jak miłość". To zmiana w stosunku do lat ubiegłych, gdy serial konkurował z filmem "Kevin sam w domu" emitowanym w Polsacie, ale zawsze przegrywał walkę o widzów.   więcej

Będzie nowe randkowe show. Ruszył casting do ,,Say yes! To love"

Firma producencka FremantleMedia Polska szuka uczestników do nowego randkowego show ,,Say yes! To love". Program ma być dostępny na jednej z platform streamingowych. więcej

Gigant wydzieli płatne kanały linearne. Tracą na wartości przez streaming

Medialno-telekomunikacyjny gigant Comcast zdecydował, że przeniesie swoje płatne kanały linearne do nowej spółki SpinCo. Zmiana dotyczy takich marek jak, CNBC, MSNBC, Oxygen, E! i Golf Channel. W dobie serwisów streamingowych tradycyjne kanały straciły na wartości. Z nowym podmiotem łatwiejsze będą potencjalne fuzje z innymi graczami. więcej

Polsat szybko ruszy z powtórkami ,,Awantury o kasę". Kiedy emisja?

W grudniu na głównej antenie Polsatu pojawią się powtórki ,,Awantury o kasę", którea trafiła na antenę w październiku br. Teleturniej będzie emitowany w tym samym paśmie. więcej

"Ślub od pierwszego wejrzenia" hitem TVN. Program zwiększył widownię

10. edycję ,,Ślubu od pierwszego wejrzenia" oglądało w TVN średnio 913 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. W porównaniu do poprzedniego sezonu emitowanego jesienią ub.r. program zyskał widzów, a stacja TVN w porze jego emisji była liderem rynku w grupach komercyjnych. więcej

Apple może wprowadzić na rynek własny ,,telewizor"

Niedługo koncern Apple może zacząć rywalizację z firmami typu Sony, Samsung, LG czy Philips. Bloomberg poinformował, że trwają prace nad urządzeniem pod roboczą nazwą J490. Miałby to być ekran naścienny, służący do oglądania multimediów i zarządzania usługami inteligentnego domu.   więcej

Więcej prądu i zysku w Cyfrowym Polsacie. Koszty w dół

W trzecim kwartale 2024 roku grupa Cyfrowy Polsat zwiększyła r/r wpływy o 3,6 proc., m.in. dzięki o jedną trzecią wyższej sprzedaży energii. Przy spadku wydatków operacyjnych i kosztów obsługi długu mocno wzrósł zysk firmy. więcej

CBA weszła do TVP. Chodzi o Biełsat

Agenci Centralnego Biura Antykorupcyjnego w środę weszli do budynku Telewizji Polskiej przy placu Powstańców Warszawy. Zabezpieczają tam dokumentację w ramach śledztwa prowadzonego przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie w sprawie Biełsatu - podaje PAP.  więcej

TVP przeprasza posła PO. Zarzuciła mu ujawnienie danych ofiar pedofila

Telewizja Polska wyemitowała przeprosiny skierowane do posła Platformy Obywatelskiej Piotra Borysa. Wiosną br. ówcześni dziennikarze TVP wbrew prawdzie zarzucali politykowi, że to on ujawnił informacje pozwalające zidentyfikować dzieci posłanki PO jako ofiary pedofila. więcej

Dziennikarz TVP Sport odchodzi po 18 latach

Reporter Filip Czyszanowski po 18 latach współpracy żegna się z TVP Sport.  więcej

Nowa kampania edukacyjna TV Puls i Policji. Wykorzystano w niej kontrolowany scam z aktorem z "Lombardu"

Telewizja Puls we współpracy z Komendą Główną Policji ruszyła z kolejną odsłoną kampanii edukacyjnej #ZnamTeNumery, która skierowana jest do seniorów i ich bliskich. Wykorzystano w niej filmik wideo będący scamem. Pojawił się w nim aktor Henryk Gołębiewski prawie w całości wygenerowany przy użyciu sztucznej inteligencji. więcej

Były szef Biełsatu żegna się z Telewizją Polską

Z Telewizji Polskiej odchodzi Aleksy Dzikawicki, do niedawna dyrektor i redaktor naczelny TV Biełsat. Ze stają był związany przez prawie dwie dekady. więcej

Jak branża modowa wykorzystuje social media do promowania trendów na jesień?

Każdy sezon przynosi nowe wyzwania i szanse dla branży mody. Kampanie sezonowe stają się coraz bardziej kreatywne, a marki rywalizują o uwagę klientek, wykorzystując do tego modowe must-have. Przyjrzymy się przykładom najnowszych strategii promocji takich kolekcji oraz zobaczymy, jak firmy modowe korzystają z narzędzi digitalowych i współpracy z influencerami, aby przyciągnąć uwagę i zainteresowanie swoimi produktami. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Zdecydowany lider słuchalności w Warszawie. Tok FM ze sporym spadkiem

Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od maja br. do października br. jest Radio ZET, które wyprzedziło RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.  więcej

 
Rusza Poznańska Pracownia Reportażu Radiowego

Powstaje Poznańska Pracownia Reportażu Radiowego, za którą odpowiadać ma znana reportażystka Wanda Wasilewska. Dziennikarka od ponad 30 lat związana jest z mediami - najpierw z Radiem Merkury, teraz z Radiem Poznań.  więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Burger Drwala już w McDonald's. Cena może zaskoczyć

Od środy w restauracjach sieci McDonald's można już kupić Burgera Drwala. Na razie tylko w wersji klasycznej. Kosztuje tyle samo, co rok temu.  więcej

Jaguar z nowym logo i hasłem

Marka motoryzacyjna Jaguar zmienia logo. Usunięto z niego charakterystyczny dla niej znak skaczącego jaguara, pozostawiając jedynie napis. Nowe lma podkreślać, że firma będzie się teraz skupiać na produkcji luksusowych aut elektrycznych.  więcej

NASK ma 15 mln zł budżetu mediowego. Szuka agencji

Naukowa Sieć Akademicka i Komputerowa (NASK) szykuje kampanię nt. cyberbezpieczeństwa. Chce wybrać agencję do jej obsługi mediowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.  więcej

Globalne firmy chcą inaczej płacić agencjom marketingowym

Trzy na cztery międzynarodowe marki zamierzają w ciągu najbliższych trzech lat zmienić model wynagradzania swoich agencji - wynika z badania przeprowadzonego przez World Federation of Advertisers i firmę doradczą MediaSense.  więcej

16 ofert w przetargu NASK

Do przetargu Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK) na kampanię społeczną dotyczącą cyberbezpieczeństwa zgłosiło się kilkanaście agencji. Wśród nich są m.in. Euvic Media, Grupa Eskadra i Ad Value.  więcej

Sopot zaprasza turystów po sezonie

Sopot rozpoczyna kampanię promocyjną, która ma zachęcić turystów z Polski i zagranicy do odwiedzania miasta poza tzw. ,,wysokim" sezonem. Kampania pod hasłem ,,Widzimy się w Sopocie" pokazuje kurort w jesienno-zimowej odsłonie.  więcej

Nowa kampania edukacyjna TV Puls i Policji. Wykorzystano w niej kontrolowany scam z aktorem z "Lombardu"

Telewizja Puls we współpracy z Komendą Główną Policji ruszyła z kolejną odsłoną kampanii edukacyjnej #ZnamTeNumery, która skierowana jest do seniorów i ich bliskich. Wykorzystano w niej filmik wideo będący scamem. Pojawił się w nim aktor Henryk Gołębiewski prawie w całości wygenerowany przy użyciu sztucznej inteligencji. więcej

Pepsi Twist znów w Polsce, dostępna w Żabce

Marka napojów Pepsi Twist powraca na polski rynek z nowym logo i w odświeżonej odsłonie wizualnej, spójnej z globalnym rebrandingiem. Nowością w portfolio marki jest Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny.  więcej

Oshee rozpoczyna współpracę z Fundacją Sexedpl

Marka napojów funkcjonalnych Oshee rozpoczyna współprace z Fundacją Sexedpl, zajmującą się edukacją seksualną w Polsce. Będą wspólnie działać na rzecz rozwoju i promocji Antyprzemocowej Linii Pomocy 720 720 020 - anonimowej linii pomocy i platformy stworzonej z myślą o osobach doświadczających przemocy lub nią zagrożonych. więcej

Lenovo ma nowego prezesa na region EMEA

Firma technologiczna Lenovo mianowała Matta Dobrodzieja na stanowisko prezesa regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) ze skutkiem natychmiastowym. więcej

,,Chłopiec i ośmiornica" w świątecznym spocie Disneya. Reżyserem gwiazda Hollywood

Świąteczny spot Disneya ,,Chłopiec i ośmiornica" został stworzony we współpracy z laureatem Oscara Taiką Waititim. To uniwersalna opowieść o dziecięcej radości, przyjaźni, przygodzie i magii Świąt, która przypomina, co czyni ten czas tak wyjątkowym. więcej

Blik z kampanią z okazji Black Friday

Z okazji nadchodzącego Black Friday, Blik wprowadził promocję w ramach Blik Płace Później. Informuje o niej w kampanii.  więcej

Chromatique wygrał przetarg marki Bols

Marka wódki Bols (Maspex CEDC) rozpoczyna współpracę reklamową z agencją Chromatique. Podpisanie umowy poprzedzono przetargiem.   więcej

Nietypowy billboard Lecha - marka zachęca do punktualnego zakończenia pracy

Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i zadbali o równowagę między życiem prywatnym a zawodowym. Marka postawiła billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Logo ,,Dziennika Gazety Prawnej" znika z portalu wydawcy

Z serwisu internetowego gazetaprawna.pl zniknęło logo papierowego ,,Dziennika Gazety Prawnej". W ten sposób Grupa Infor, właściciel obu tytułów, szykuje się do zmiany layoutu portalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.   więcej

 
 
 
INTERNET
 
Logo ,,Dziennika Gazety Prawnej" znika z portalu wydawcy

Z serwisu internetowego gazetaprawna.pl zniknęło logo papierowego ,,Dziennika Gazety Prawnej". W ten sposób Grupa Infor, właściciel obu tytułów, szykuje się do zmiany layoutu portalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.   więcej

Netflix ujawnił nowości na 2025 rok

Netflix ujawnił swoją nieanglojęzyczną ofertę na 2025 rok, obejmującą seriale włoskie, japońskie, niemieckie, hiszpańskie, kolumbijskie i polskie. więcej

Netflix kręci serial o kontrowersyjnym gwiazdorze Realu Madryt

Netflix zapowiedział, że w przyszłym roku wyemituje serial dokumentalny o Viniciusie Juniorze, piłkarzu Realu Madryt. To kolejna produkcja platformy o karierze piłkarskiej.  więcej

Netflix zaprasza na australijski ,,Ocet jabłkowy". Mamy zwiastun

Nowy australijski serial Netfliksa zatytułowany ,,Ocet jabłkowy" opowie, opartą na kłamstwie i półprawdach, historię wzlotu i upadku imperium w branży wellness, kultury, która ją stworzyła, i ludzi, którzy obnażyli jej prawdziwą twarz. więcej

Nietypowy billboard Lecha - marka zachęca do punktualnego zakończenia pracy

Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i zadbali o równowagę między życiem prywatnym a zawodowym. Marka postawiła billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polska stawia własną fabrykę AI. "Suwerenność technologiczna"

Pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych w Europie fabryk sztucznej inteligencji powstanie w Akademickim Centrum Komputerowym Cyfronet AGH. Fabryka sztucznej inteligencji da szansę na to, żebyśmy mogli być dzisiaj postrzegani jako lider cyfryzacji w Europie - ocenił w środę w Krakowie wicepremier, minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski.  więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Były dziennikarz Polsatu i TVN24 dyrektorem w kancelarii premiera

Tomasz Kułakowski objął stanowisko zastępcy dyrektora Departamentu Współpracy i Monitoringu Odbudowy w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.   więcej

Grayling wypromuje hotel Element by Westin

Agencja Grayling Poland została wybrana do obsługi w obszarze public relations przy okazji wprowadzenia na polski rynek marki w nowej kategorii hoteli ,,extended stay" - Element by Westin.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple może wprowadzić na rynek własny ,,telewizor"
Lenovo ma nowego prezesa na region EMEA
Polska stawia własną fabrykę AI. "Suwerenność technologiczna"
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas: redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj