Grupa Infor, wydawca m.in. “Dziennika Gazety Prawnej”, pożegnała się we wtorek z ok. 30 pracownikami - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. - Dostosowujemy zatrudnienie w różnych obszarach działalności Grupy do bieżących planów rozwoju - wyjaśnia firma.
Rozdano nagrody IAB MIXX Awards dla najleoszych kampanii digitalowych. Tytuł Best in Show trafił do „Saving The Voice Of The Ghetto” – kampanii Muzeum Polin, Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group i Leo Burnett. Tytuł Człowieka Roku odebrał Jerzy Holub, szef marketingu Mastercard.
Radio Szczecin zanotowało spadek w ostatnich badaniach Radio Track przygotowanych przez Kantar Polska. Redaktor naczelny stacji Sebastian Wierciak w rozmowie z Wirtualnemedia.pl krytykuje sposób badania słuchalności radiowej. Co na to Kantar Polska oraz Komitet Badań Radiowych?
Wartość netto rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2024 r. wyniosła blisko 9 mld zł, co oznacza wzrost o 9,5 proc. rok do roku - wynika z danych Publicis Groupe. Rosną inwestycje w wideo, internet, radio, OOH i kina, a maleją w prasie, zaś sektorem z największym wolumenem wzrostu inwestycji reklamowych był handel.
Canal+ Polska zamówił piąty sezon serialu komediowego „The Office PL”. Premiera nowych odcinków odbędzie się jesienią 2025 roku.
W zeszłym kwartale przychody reklamowo-subskrypcyjne Wirtualnej Polski Holding wzrosły o ponad 6 proc., dużo mocniej niż w pierwszym półroczu. - Trudno będzie powtórzyć ten wynik w czwartym kwartale - przyznaje szef spółki Jacek Świderski. Sugeruje, że jeszcze w br. firma może przeprowadzić kolejne przejęcie.
Średnio 495 tys. widzów śledziło na antenie Polsatu serial „Malanowski. Nowe rozdanie” – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy odcinek zgromadził przed telewizorami 615 tys. osób.
Na antenie Off Radia Kraków, o którym niedawno zrobiło się głośno za sprawą prezenterów AI, pojawiły się niedawno transmisje wydarzeń sportowych. Jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl, stacja nie zmienia profilu, a poza meczami na antenie można usłyszeć także inne audycje.
Ruszyły zdjęcia do drugiej edycji programu „MasterChef nastolatki”, który wiosną trafi na antenę TVN. Wśród jurorów kulinarnego show nie ma Tomasza Jakubiaka, który mierzy się z nowotworem. Zarówno stacja, jak i sam juror liczą jednak, że dołączy do programu przynajmniej w finale.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wpisała do rejestru programów telewizyjnych rozpowszechnianych wyłącznie w systemie teleinformatycznym stację Newseria TV. Artur Woliński, prezes agencji informacyjnej Newseria informuje Wirtualnemedia.pl, że na razie kanał chce poszerzyć grono odbiorców w modelu VOD, ale nie wyklucza emisji linearnej.
Podczas 52. gali rozdania międzynarodowych nagród Emmy, polska produkcja odniosła znaczący sukces. Film dokumentalny „Pianoforte” otrzymał statuetkę w kategorii „Arts Programming”.
Kanał Eleven Sports rozpoczął konkurs pod nazwą „Spełnij marzenia - zostań komentatorem Formuły 1”. Nadawca prosi osoby, które znają się na najbardziej prestiżowych wyścigach świata o przesłanie próbki nagrania na adres e-mailowy.
Nowe stanowisko dyrektor handlowej sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej w Grupie Eurozet objęła Agnieszka Handerska. Zastąpiła Adama Kościelskiego, który przeszedł do struktur Grupy Agora, gdzie będzie dyrektorem ds. sprzedaży bezpośredniej.
Ministerstwo Cyfryzacji startuje z nową kampanią informacyjną „mObywatel ma łatwiej”. Ma ona zachęcać do korzystania z aplikacji, która ułatwia codzienne życie. Pokazuje, że mObywatel to znacznie więcej niż portfel na cyfrowe dokumenty.
W czwartek 28 listopada br. reprezentacji Polski piłkarek ręcznych rozpocznie rywalizację w mistrzostwach Europy. Turniej rozgrywany w Austrii, Szwajcarii i na Węgrzech potrwa do 15 grudnia. Najważniejsze mecze transmitowane będą na antenach Eurosportu. Naziemny kanał Metro pokaże spotkania z udziałem biało-czerwonych, a także półfinały i finał. Wszystkie mecze będą dostępne na żywo i na żądanie na platformie Max.
Serial Netfliksa „Tęsknię za tobą” to ekranizacja powieści Harlana Cobena z 2014 roku. Opowiada historię nowojorskiej detektyw Kat Donovan, która po latach próbuje rozwiązać zagadkę śmierci swojego ojca, także policjanta oraz rozwikłać losy narzeczonego, który porzucił ją dawno temu.
Agencje Mediahub i MullenLowe Warsaw, należące do MullenLowe Group, realizują kampanię promującą ochronę dziedzictwa przyrodniczego w Polsce. Ważnym elementem tej inicjatywy jest tworzenie parków narodowych, w tym planowanego Parku Narodowego Doliny Dolnej Odry, który ma chronić unikalny ekosystem Międzyodrza.
Przyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach takich jak Addressable TV, a sektor reklamy będzie się rozwijał w stronę jeszcze większej personalizacji i precyzji w targetowaniu - uważają Marciin Idzik - VP sales, Piotr Wywrot - advanced advertising sales director oraz Maciej Ziąbrowski - digital strategic planning & monetization director z TVN Warner Bros. Discovery. Podkreślają także, że reklama w modelu Addressable TV wypełniła pewną istotną lukę na rynku, wnosząc do świata tradycyjnej reklamy telewizyjnej zupełnie nowe możliwości, a przyszłość reklamy telewizyjnej leży w takich właśnie innowacyjnych rozwiązaniach.
Andrzej Mleczko ogłosił w sieci koniec współpracy z “Polityką”, sugerując, że tygodnik cenzuruje jego prace. “Prawda jest nieco inna” - czytamy w oświadczeniu redakcji.
- Inwestujemy w cyberprzestrzeń, a cyberbezpieczeństwo dla polskiego rządu jest dziś jednym z kluczowych obszarów bezpieczeństwa państwa - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Gawkowski, wicepremier i minister cyfryzacji.