1,4 mln widzów ogląda „Imperium disco polo” w Polsacie
Magazyn „Imperium disco polo” ogląda na antenie Polsatu w sobotnie wieczory średnio 1,43 mln osób, mniej niż stacja gromadziła w tym paśmie rok wcześniej. Polsat w czasie nadawania programu przegrywa z konkurencją.
„Imperium disco polo” to program, który premierowo pokazywany był w Polsat Play. Główna antena Polsatu powtarza go w soboty o 18.20 począwszy od 1 grudnia ub.r. Średnia widownia dziesięciu dotąd pokazanych odcinków wyniosła 1,43 mln widzów, co przełożyło się na 10,36 proc. udziału w grupie 4+ oraz 11,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Magazyn śledzi mniej widzów niż Polsat oglądało w tym samym paśmie rok wcześniej. Stacja gromadziła wtedy 1,96 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 14,63 proc. oraz 16,49 proc.
W czasie emisji „Imperium disco polo” Polsat przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, która nadaje wówczas „Panoramę”, „Sport telegram” oraz „Pogodę” i gromadzi przed ekranami 16,88 proc. widzów. Druga jest TVP1 („Jaka to melodia?”; 15,85 proc.) a trzecia - TVN (powtórki „Kuchennych rewolucji”; 11,99 proc.). W grupie komercyjnej magazyn także zajmuje czwarte miejsce, ale liderem tam jest TVN przed TVP2 i TVP1.
W „Imperium disco polo” prezentowane są wybrani artyści tego nurtu muzycznego, kulisy powstania największych hitów oraz relacje z koncertów. Znaleźć w nim można też komentarze ekspertów na temat kultury disco polo.
Zespół Weekend, fot. Polsat
Trzy topowe odcinki „Imperium disco polo”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
08-12-2012 | 1900062 | 14,39% |
05-01-2013 | 1646976 | 11,56% |
29-12-2012 | 1537156 | 11,61% |
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 2335096 | 16,88% | 13,21% |
TVP1 | 2193257 | 15,85% | 12,12% |
TVN | 1659051 | 11,99% | 14,29% |
Polsat-Imperium disco polo | 1433110 | 10,36% | 11,88% |
Dołącz do dyskusji: 1,4 mln widzów ogląda „Imperium disco polo” w Polsacie