10 ofert w przetargu Państwowej Inspekcji Pracy na działania medialne
10 ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Państwowej Inspekcji Pracy dotyczący przeprowadzenia działań medialnych w 2024 roku - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. Sigma Bis, Fabryka Marketingu, Media Group i Euvic Media.
Przetarg PIP dotyczy działań medialnych do kampanii “Budowa. Stop wypadkom”.
Jest podzielony na 2 części.
Część pierwsza dotyczy emisji spotu radiowego adresowanego do robotników budowlanych w celu promocji kampanii Państwowej Inspekcji Pracy „Budowa. Stop wypadkom!”. Na te działania PIP przeznaczy 353 tys. zł netto (bez VAT).
Część druga dotyczy przygotowania i realizacji w internecie działań promocyjnych kampanii „Budowa. STOP wypadkom!”. Budżet tej części wynosi 169 165 zł netto.
W odpowiedzi na to postępowanie wpłynęło 10 ofert. Dla części pierwszej złożyły je agencje: Sigma Bis, wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU (z ceną 320,3 tys. zł), agencja reklamowa DSK (433,6 tys. zł), Media Group (189,3 tys. zł), Mexad (357,7 tys. zł) , Euvic Media (302,6 tys. zł) Effective Media Solutions (149,7 tys. zł).
W części drugiej wpłynęły oferty od: Ideo Force (209,9 tys. zł), Fabryka Marketingu (209,1 tys. zł), Sigma Bis (210 tys. zł), nFinity (152,5 tys. zł), Media Group (297,2 tys. zł), Nauris Dominik Marzec (209 tys. zł), Mexad (195,6 tys. zł), Euvic Media (199 tys. zł).
Dołącz do dyskusji: 10 ofert w przetargu Państwowej Inspekcji Pracy na działania medialne