104 kanały w amerykańskich telewizorach
W przeciętnym amerykańskim domu rodzina miała w 2006 roku dostęp do 104,2 kanałów telewizyjnych - wynika z danych firmy badawczej Nielsen Media Research.
W ubiegłym roku w każdym amerykańskim domu włączanych było 15,7 stacji telewizyjnych przez co najmniej 10 minut tygodniowo.
W czasach swojej najlepszej oglądalności nadawcy najczęściej emitowali dramaty (50 procent). 57 procent reklam nadawanych w tzw. prime-time miało długość 30 sekund.
W przeciętnym amerykańskim domu, w którym znajduje się przynajmniej jeden telewizor, mieszka 2,5 osoby. Przypada na nie 2,8 odbiorników telewizyjnych. Więcej niż jeden telewizor znajduje się w 82 procentach amerykańskich domostw. 84 procent posiada odtwarzacz DVD.
Nielsen Media Research to amerykańska firma z siedzibą w Nowym Jorku, która zajmuje się badaniem oglądalności, słuchalności i czytelnictwa mediów.
Dołącz do dyskusji: 104 kanały w amerykańskich telewizorach