SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

133 tys. widzów „Firmowych ewolucji 2” w TVP1

Drugi sezon programu „Firmowe ewolucje” ogląda średnio 133 tys. widzów. TVP1 w paśmie emisji misyjnego cyklu zdecydowanie przegrywa walkę ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

W jesiennej ramówce br. cykl „Firmowe ewolucje” nadawany jest na antenie TVP1 we wtorki o godz. 22.50. Średnia oglądalność odcinków programu pokazanych w okresie od 6 września do 4 października br. wyniosła 133 tys. widzów, co przełożyło się na 1,59 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek audycji nadany 4 października br. Obejrzało go 184 tys. osób.

Trzy topowe odcinki

Firmowe ewolucje

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

04-10-2016

183 717

2,12%

20-09-2016

141 497

1,72%

13-09-2016

111 896

1,38%

Dla porównania, pierwszą edycję cyklu emitowaną w okresie od 23 września do 2 grudnia ub.r. oglądało średnio 437 tys. widzów przy udziałach na poziomie 4,05 proc. w grupie 4+ i 3,58 proc. w grupie 16-49. Wówczas program nadawany był w środy ok. godz. 22.15.

TVP1 w paśmie emisji „Firmowych ewolucji” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, emitujący wówczas „Kubę Wojewódzkiego”, którego udział wynosi 14,76 proc. Drugie miejsce zajmuje Polsat (filmy fabularne; 13,99 proc. udziału), a trzecia wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 (pasmo filmów dokumentalnych; 9,30 proc.).

Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest Polsat, a dalej plasują się odpowiednio: TVN, Dwójka i Jedynka.

Oglądalność cyklu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 4+

Wszyscy 4+

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN

1 230 123

14,76%

690 992

17,08%

921 497

16,17%

Polsat

1 165 990

13,99%

742 944

18,36%

956 057

16,77%

TVP2

775 066

9,30%

272 737

6,74%

470 426

8,25%

TVP1 - Firmowe ewolucje 2

132 704

1,59%

58 683

1,45%

78 341

1,37%

Celem programu „Firmowe ewolucje” jest zachęcenie firm do dalszego rozwoju i przekazanie im wskazówek dotyczących prowadzenia biznesu.

Drugą edycję cyklu prowadzi Arkadiusz Mierzwa, który w tej roli zastąpił Macieja Orłosia.

Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,25 proc.

Dołącz do dyskusji: 133 tys. widzów „Firmowych ewolucji 2” w TVP1

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl