133 tys. widzów „Firmowych ewolucji 2” w TVP1
Drugi sezon programu „Firmowe ewolucje” ogląda średnio 133 tys. widzów. TVP1 w paśmie emisji misyjnego cyklu zdecydowanie przegrywa walkę ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
W jesiennej ramówce br. cykl „Firmowe ewolucje” nadawany jest na antenie TVP1 we wtorki o godz. 22.50. Średnia oglądalność odcinków programu pokazanych w okresie od 6 września do 4 października br. wyniosła 133 tys. widzów, co przełożyło się na 1,59 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek audycji nadany 4 października br. Obejrzało go 184 tys. osób.
Trzy topowe odcinki
Wszyscy 4+ | ||
Data | AMR | SHR% |
04-10-2016 | 183 717 | 2,12% |
20-09-2016 | 141 497 | 1,72% |
13-09-2016 | 111 896 | 1,38% |
Dla porównania, pierwszą edycję cyklu emitowaną w okresie od 23 września do 2 grudnia ub.r. oglądało średnio 437 tys. widzów przy udziałach na poziomie 4,05 proc. w grupie 4+ i 3,58 proc. w grupie 16-49. Wówczas program nadawany był w środy ok. godz. 22.15.
TVP1 w paśmie emisji „Firmowych ewolucji” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, emitujący wówczas „Kubę Wojewódzkiego”, którego udział wynosi 14,76 proc. Drugie miejsce zajmuje Polsat (filmy fabularne; 13,99 proc. udziału), a trzecia wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 (pasmo filmów dokumentalnych; 9,30 proc.).
Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest Polsat, a dalej plasują się odpowiednio: TVN, Dwójka i Jedynka.
Oglądalność cyklu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Wszyscy 4+ | Wszyscy 4+ | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN | 1 230 123 | 14,76% | 690 992 | 17,08% | 921 497 | 16,17% |
Polsat | 1 165 990 | 13,99% | 742 944 | 18,36% | 956 057 | 16,77% |
TVP2 | 775 066 | 9,30% | 272 737 | 6,74% | 470 426 | 8,25% |
TVP1 - Firmowe ewolucje 2 | 132 704 | 1,59% | 58 683 | 1,45% | 78 341 | 1,37% |
Celem programu „Firmowe ewolucje” jest zachęcenie firm do dalszego rozwoju i przekazanie im wskazówek dotyczących prowadzenia biznesu.
Drugą edycję cyklu prowadzi Arkadiusz Mierzwa, który w tej roli zastąpił Macieja Orłosia.
Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,25 proc.
Dołącz do dyskusji: 133 tys. widzów „Firmowych ewolucji 2” w TVP1