SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

18 partnerów akcji „Reklama Dzieciom” TVP1 przekazało ponad 1,8 mln zł

Ponad 1,8 mln złotych zebrano podczas 27. edycji charytatywnej akcji Telewizji Polskiej  „Reklama Dzieciom”. Wsparło ją 18. reklamodawców, a pieniądze trafią do potrzebujących dzieci.

Specjalny blok reklamowy wyemitowano w pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”. Dzięki ofiarności osiemnastu firm, które wzięły udział w akcji, udało się zebrać 1,84 mln zł. Pieniądze zostaną przekazane między instytucje i organizacje, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek w Telewizji Polskiej i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.

- Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaangażowanie naszych partnerów biznesowych. Przez 27 lat akcja „Reklama Dzieciom” zakorzeniła się w świadomości reklamodawców. Tylko dzięki ich wsparciu mamy realną szansę pomóc potrzebującym dzieciom - skomentowała Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

27. edycję akcji charytatywnej wsparli: Egis Polska, Energa, FCA Poland, GCM Global Collection, Grupa Lotos, McCormick Polska, MGA Entertainment Poland, Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, Nestle Polska, Netflix, PGE Polska Grupa Energetyczna, PKP Polskie Linie Kolejowe, Polska Spółka Gazownictwa, PZU, Samsung Electronics Polska, USP Zdrowie, Wawel i Woseba.

Telewizja Polska organizuje charytatywną akcję „Reklama Dzieciom” od 1993 roku. Przez ten czas przekazano potrzebującym dzieciom w ponad 1000 placówek 27 milionów złotych. W poprzedniej edycji TVP wraz z partnerami akcji pomogła ponad pięciu tysiącom dzieci, a zebrane pieniądze zostały przeznaczone na: wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (do terapii integracji sensorycznej, logopedycznej, ćwiczeń sensomotorycznych, doświadczania świata), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, hortiterapia), sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii EEG Biofeedback, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.

Dołącz do dyskusji: 18 partnerów akcji „Reklama Dzieciom” TVP1 przekazało ponad 1,8 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl