2,3 mln widzów „Uwagi!” w jesiennej ramówce. TVN liderem w grupie komercyjnej
Jesienią br. program „Uwaga!” ogląda średnio 2,32 mln osób, o 220 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu. TVN w czasie emisji interwencyjnego magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+, a w 16-49 jest liderem.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 21 listopada br. średnia oglądalność programu „Uwaga!” wyniosła 2,32 mln osób. Przełożyło się na 15,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,28 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadziło wydanie z 1 listopada br., które zainteresowało 3,07 mln osób.
Start | Koniec | Wszyscy 4+ | ||
AMR | SHR % | |||
01-11-2016 | 19:46:47 | 20:12:05 | 3 065 812 | 17,91% |
07-11-2016 | 19:51:13 | 20:10:07 | 2 821 347 | 17,83% |
11-10-2016 | 19:51:29 | 20:10:12 | 2 760 940 | 17,23% |
Względem niemal analogicznego okresu ub.r. „Uwaga!” straciła 220 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 1 września do 29 października ub.r.) interwencyjny magazyn gromadził przed telewizorami średnio 2,54 mln oglądających, co przekładało się na 16,84 proc. udziału w 4+ oraz 16,91 proc. w 16-49.
TVN w czasie nadawania magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 nadająca wówczas końcówkę „Wiadomości”, „Sport” i kroniki sportowe, która osiąga w tym paśmie 20,43 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (gł. „Świat według Kiepskich”; 10,54 proc.), a trzecia jest TVP2 (gł. reklamy; 7,53 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVN jest już liderem.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVP1 | 3 085 792 | 20,43% | 757 889 | 13,60% | 1 408 432 | 16,71% |
TVN - Uwaga! | 2 315 410 | 15,33% | 903 477 | 16,22% | 1 372 221 | 16,28% |
Polsat | 1 591 486 | 10,54% | 709 859 | 12,74% | 1 003 684 | 11,91% |
TVP2 | 1 137 824 | 7,53% | 368 995 | 6,62% | 612 266 | 7,26% |
Magazyn „Uwaga!” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,3 mln widzów „Uwagi!” w jesiennej ramówce. TVN liderem w grupie komercyjnej