2 miliony AXNu
W ciągu 10 miesięcy od wejścia na rynek kanał akcji AXN podwaja liczbę swoich abonentów
Tom Davidson, Dyrektor Generalny AXN w Europie Środkowej ogłosił WCZORAJ, że należący do koncernu Sony Pictures Television International (SPTI) kanał akcji AXN, który nadaje swój sygnał drogą satelitarną i kablową, ma już 2 miliony abonentów. AXN rozpoczął swoją działalność w sześciu państwach Europy Środkowej: w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Czechach i na Węgrzech 17 października 2003, docierając początkowo do miliona abonentów.
Oferta telewizji AXN opiera się na najbardziej popularnych filmach i serialach akcji. Program AXN jest adresowany do wielbicieli wysokiego poziomu adrenaliny w wieku 18-34 lat. AXN można oglądać 24 godziny na dobę w polskiej wersji językowej. W pozostałych krajach regionu Europy Środkowej program AXN jest nadawany w lokalnych wersjach językowych.
Dynamiczny rozwój naszej dystrybucji w Europie Środkowej potwierdza, że kanał AXN jest najszybciej rozwijającą się globalną siecią telewizyjną. HBO, odpowiedzialne za dystrybucję programu AXN w Europie Środkowej, przyczyniło się w olbrzymim stopniu do sukcesu, który stał się naszym udziałem w tym regionie. Zdajemy się na posiadaną przez HBO wiedzę i doświadczenie, które są gwarancją, że kanał AXN stanie się najbardziej popularną stacją oferującą niezwykłą dawkę adrenaliny - podkreślił Davidson.
Bogata oferta programowa kanału AXN obejmuje najbardziej popularne seriale produkcji amerykańskiej i europejskiej. Na antenie stacji można obejrzeć popularne seriale: Andromeda, Zagadki z przeszłości, Człowiek znikąd, Medicopter, Kryminalne zagadki Miami, Star Trek Enterprise; głośne programy reality, wśród których są: Wyścig, Robinsonowie i Walka o sławę, widowiskowe wydarzenia sportowe - Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Świata oraz poświęcony tej imprezie magazyn WRC Shakedown, który został wyprodukowany na specjalne zamówienie kanału AXN.
Dołącz do dyskusji: 2 miliony AXNu