SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2012 Agency przygotuje kampanię nowego napoju FoodCare. Producent zrezygnował z przetargu 4Move

FoodCare rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową nowego napoju energetycznego Frugo Energy Drink. Wybrano w nim 2012 Agency.

Do zadań 2012 Agency będzie należało przygotowanie launchu marki Frugo Energy Drink, obejmującego promocję w telewizji, internecie i na outdoorze.

FoodCare ma w swoim portfolio ma także napoje energetyczne Black Energy Drink.  Od kilku lat ambasadorem reklamowym marki jest były bokser Mike Tyson. W ubiegłym roku wystartowała kolejna kampania reklamowa z jego udziałem, pod hasłem „Empower yourself”. Pracowała nad nią 2012 Agency, a budżet mediowy planował Zenith.

Jednocześnie FoodCare zrezygnował z postępowania przetargowego, w którym wybierał agencję reklamową do obsługi marki napoju izotonicznego 4Move. Jak mówi nam Jakub Ogiński, dyrektor marketingu FoodCare, na zmianę planów firmy wpłynęła pandemia koronawirusa. Na razie nie wiadomo, czy i kiedy przetarg ponownie się rozpocznie.

4Move w ubiegłym roku promowała kampania reklamowa z udziałem dziennikarza sportowego, a obecnie posła Tomasza Zimocha.

Dołącz do dyskusji: 2012 Agency przygotuje kampanię nowego napoju FoodCare. Producent zrezygnował z przetargu 4Move

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl