2012 Agency wygrała przetarg na obsługę piwa Żywiec
2012 Agency wygrała przetarg na obsługę reklamową piwa Żywiec (Grupa Żywiec) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Oznacza to kontynuację współpracy agencji z marką.
Przetarg na obsługę reklamową marki piwa Żywiec rozpoczął się na początku listopada 2021 roku. Grupa Żywiec na żadnym etapie nie ujawniała liczby i nazw agencji starających się o zlecenie.
Teraz marketer rozstrzygając postępowanie, zdecydował się na wybór 2012 Agency. Oznacza to, że firma będzie kontynuować współpracę z tą agencją. 2012 Agency zajmuje się bowiem obsługą reklamową piwa Żywiec od 2017 roku - po wygranym przetargu. Wcześniej kampanie reklamowe Żywca przygotowywała agencja Ogilvy&Mather.
Wybór 2012 Agency w obecnym przetargu potwierdziła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Magdalena Brzezińska, dyrektorka ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec. Nie przekazała więcej informacji na temat zakresu współpracy.
- Jesteśmy w trakcie uzgadniania umowy. Nie podajemy więcej szczegółów - stwierdziła.
Piwo Żywiec nie jest jedyną marką z portfolio Grupy Żywiec, dla której pracuje 2012 Agency. Agencja ta zajmuje się też kampaniami piwa Tatra, a na początku stycznia br. wygrała przetarg na obsługę reklamową wszystkich wariantów piwa Warka.
Dołącz do dyskusji: 2012 Agency wygrała przetarg na obsługę piwa Żywiec