35 tys. widzów ogląda drugi sezon „Miłości na bogato”
Drugą serię „Miłości na bogato” ogląda 34,6 tys. widzów, czyli więcej niż gromadziła nadawana jesienią pierwsza edycja. Viva w czasie nadawania serialu wygrywa z MTV i 4fun.tv i ma wyniki lepsze od średniego udziału stacji.
Premierowe odcinki „Miłości na bogato 2” oglądać można w soboty o 19.00, począwszy od 22 marca br. Pokazane przez stację Viva Polska pierwsze trzy odcinki produkcji zgromadziły przed telewizorami średnio 34,6 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność serialu spada. Pierwszy odcinek przyciągnął przed ekrany 48,6 tys. osób, drugi - 44,8 tys., a trzeci - już tylko 10,7 tys.
Oglądalność „Miłości na bogato” odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
22-03-2014 | 48 595 | 0,36% | 0,77% |
29-03-2014 | 44 794 | 0,34% | 0,62% |
05-04-2014 | 10 707 | 0,09% | 0,23% |
Średnio: | 34 617 | 0,27% | 0,55% |
Dane telemetryczne pokazują, że „Miłość na bogato” notuje wyższe wyniki od średniego dobowego udziału kanału Viva Polska, który w okresie od 22 marca do 5 kwietnia br. wynosił odpowiednio 0,15 proc. i 0,26 proc.
Druga seria serialu w porównaniu do pierwszej serii produkcji zyskała 7,4 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki premierowej edycji „Miłości na bogato” (pokazywane w czwartki o 19.30 w okresie od 29 sierpnia do 12 września br.) oglądało 27,2 tys. osób (przekładało się to odpowiednio na 0,22 proc. i 0,35 proc. udziału).
W czasie nadawania „Miłości na bogato” Viva Polska zajmuje drugie miejsce wśród kanałów rozrywkowych i muzycznych dla młodzieży. Liderem w tym czasie jest Eska TV z wynikiem na poziomie 0,87 proc., ale stacja ta nadaje także w naziemnej telewizji cyfrowej. Trzecie miejsce zajmuje kanał 4fun.tv. (0,18 proc. udziału), a czwarte - MTV Polska (0,06 proc.).
Widownia produkcji na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
Eska TV | 113 313 | 0,87% | 1,50% |
Viva Polska - Miłość na bogato | 34 617 | 0,27% | 0,55% |
4fun.tv | 23 162 | 0,18% | 0,36% |
MTV Polska | 7 872 | 0,06% | 0,16% |
Jak wynika z danych Omniture dla Viacomu, pierwszy odcinek „Miłości na bogato” udostępniony w internecie na stronie vod.pl i na stronie Vivy wyświetlono 6 118 razy. Kolejnych odcinków nie można już oglądać w sieci.
„Miłość na bogato” to połączenie serialu fabularnego i reality-show. Produkcja opowiada o grupie młodych, zamożnych ludzi z Warszawy, którzy walczą o odnalezienie miłości i szczęścia w życiu, w produkcji grają amatorzy wcielający się w postaci bliskie sobie. W obsadzie drugiej serii produkcji są m.in.: znana z „Top model” Marcela Leszczak, były uczestnik „You Can Dance” Gabriel Piotrowski, a także aktorka Joanna Kurowska i szwedzka modelka Michaela Sorle.
Dołącz do dyskusji: 35 tys. widzów ogląda drugi sezon „Miłości na bogato”