SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

357 widzów śledzi Biznes24. Winnicki: kanał jest bliski osiągnięcia progu rentowności

Nowy kanał Biznes24 po ponad siedmiu miesiącach nadawania ogląda średnio 357 widzów, co daje stacji 0,006 proc. udziału w rynku. - Stacja jest bliska osiągnięcia progu rentowności, ale potrzebujemy do tego zwiększenia zasięgu technicznego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, członek zarządu Biznes24.

Roman MłodkowskiRoman Młodkowski

Biznes24 to nowy biznesowy kanał kanał, który został uruchomiony we współpracy przez Romana Młodkowskiego i Michała Winnickiego. Stacja rozpoczęła nadawanie w piątek, 20 marca o godz. 6.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia minutowa widownia Biznes24 od startu do 27 października 2020 roku wyniosła 357 osób. Przełożyło się to na 0,006 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,011 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,010 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

- Jestem w pełni przekonany, że decyzja o uruchomieniu Telewizji Biznes24 była słusznym krokiem i cieszę się, że od ponad pół roku dostarczamy polskim telewidzom nie tylko rozrywkę, ale także rzetelną informację. Kanał Biznes24 ruszył w trudnym momencie dla całej branży, ale uznaliśmy, że tematyka związana z kryzysem gospodarczym to moment, w którym informacje na ten temat będą szczególnie interesujące. Projekt tego kanału jest długofalowy. Kanał jest bliski osiągnięcia progu rentowności, ale potrzebujemy do tego zwiększenia zasięgu technicznego - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, członek zarządu Biznes24. - Coraz więcej reklamodawców świadomie kupuje reklamy w Biznes24 z cennika, a nie tylko w ramach pakietów. To zasługa świetnego profilu widza, a także Biura Reklamy Telewizji Polskiej S.A., które poświęca nam bardzo dużo uwagi i bardzo dobrze komunikuje rosnące parametry mediowe wszystkich kanałów grupy MWE Networks - dodaje.

Analizując dane miesiąc największym zainteresowaniem nowa stacja cieszyła dotychczas w sierpniu. Biznes24 oglądało wówczas 602 tys. widzów.

- Jesteśmy już obecni przez satelitę na Platformie Canal+ oraz w wielu sieciach kablowych, w tym m.in. UPC Polska, Orange TV, Toya oraz Asta-net. Czynimy starania, aby jeszcze w tym roku kanał Biznes24 pojawił się w sieciach Vectra oraz Inea. Jesteśmy także otwarci na współpracę z Cyfrowym Polsatem. Chcemy, aby każdy abonent telewizji kablowej w Polsce miał dostęp do Biznes24, bo grupa docelowa Biznes24 to właśnie osoby, które stać na płatną telewizję i świadomie włączają nasz kanał informacyjny. Jednak tradycyjna telewizja nie jest dla nas jedynym źródłem dotarcia do widza. Mamy sporo abonentów w WP Pilot oraz Canal+ Przez Internet, niedługo zadebiutujemy w ofercie nowej platformy OTT firmy GoNET.TV - informuje nas Winnicki.

Spośród poszczególnych dni stacja Biznes24 najchętniej oglądana była 12 kwietnia br. Kanał w ujęciu całodobowym śledziło wówczas 6,2 tys. osób w 4+ (0,066 proc. udziału).

W rankingu najchętniej oglądanych pozycji programowych w okresie od 20 marca do 27 października br. pierwsze miejsce zajął dokumentalny serial „Luksusowe podróże”, który 12 kwietnia śledziło średnio 30,2 tys. osób, co przełożyło się na 0,189 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął magazyn „Koniec dnia” (23,7 tys. widzów; 0,346 proc. udziału), a podium uzupełniają „Infakty o firmie” (34,6 tys. widzów; 0,233 proc. udziału).

- Podobnie jak każdy typowy kanał biznesowy, mamy ewidentny prime-time na otwarciu notowań giełdowych (od 8.30 do 9.30), pomiary Nielsena zaczynają wyłapywać widzów, którzy oglądają nas wieczorem w porze końca notowań w USA. Najbliższą zmianą ramówkową będzie rozszerzenie pasm na żywo oraz odświeżenie biblioteki filmów dokumentalnych o pozycje znane z zagranicznych anten stacji telewizyjnych CNBC oraz Bloomberg - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Roman Młodkowski, prezes zarządu Biznes24.

Jak informuje Młodkowski „trudno wyobrazić sobie wyniki, które byłyby zadowalające - ale jak na biznesową tematykę, która nie jest masowa i zasięg techniczny w trakcie budowy, skuteczne konkurowanie z kanałami ogólno-newsowymi, istniejącymi od wielu lat i mającymi dużo większy zasięg techniczny, jest dla naszego zespołu powodem do radości”.

- W sierpniu i wrześniu przegoniliśmy wPolsce i TV Republika a także Superstację - mimo że potencjalna widownia tych kanałów jest nieskończenie większa, niż grupa ludzi zainteresowanych biznesem.  W listopadzie przekroczyliśmy zasięg 50 tysięcy widzów dziennie, około 600 tysięcy unikalnych widzów wychwytują badania Nielsena w naszej oglądalności - mówi przytaczając najświeższe wyniki pomiarów NAM.

Biznes24 to kanał poświęcony tematyce finansów osobistych, rynków, gospodarki oraz zarządzania, prezentowanych zarówno w codziennych programach informacyjnych, jak i poradnikowych czy publicystycznych.

Biznesową stację oglądać można na platformach Orange i Canal+ oraz w sieci Toya. Kanał dostępny jest również online - w telewizji przez Internet Canal+ oraz na platformie WP Pilot. 31 lipca Biznes24 znalazł się w ofercie UPC Polska.

Dołącz do dyskusji: 357 widzów śledzi Biznes24. Winnicki: kanał jest bliski osiągnięcia progu rentowności

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
wszystko poniżej 1% powinno być pomijane
odpowiedź
User
Riviera
620 tys. To tyle ile słaby filmik słabej mejkapistki na youtubie. Nie róbcie z ludzi cre ty nó w.
odpowiedź
User
1Q1Q1
Oglądanie telewizji w tych czasach to jak kupowanie kaset magnetofonowych.
odpowiedź