38PR & Content Communication z kampanią ibis Music w Europie Wschodniej
Agencja 38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis Music (Grupa Accor) w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Działania agencji w ramach kampanii ibis MUSIC obejmują media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów. Pięć imprez w hotelach ibis odbędzie się w Polsce, na Litwie, w Czechach i na Węgrzech.
Ze strony Grupy Accor za nadzór nad realizacją działań odpowiadają brand PR, events & sponsoring manager Poland & Baltic States – Agnieszka Kalinowska oraz midscale & economy segment manager Eastern Europe – Marcin Szymański. Ze strony 38PR & Content Communication projekt koordynuje członek zarządu, Zbigniew Badziak.
Globalna kampania marki ibis, prowadzona we współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group i Spotify, to w sumie 44 koncerty, które odbędą się w hotelach ibis w 17 krajach. Spośród 88 występujących artystów zostanie wybranych 9, którzy wystąpią na międzynarodowym finale - w strefie marki ibis na Sziget Festival 2019. Na zwycięzcę czeka między innymi możliwość współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
Dołącz do dyskusji: 38PR & Content Communication z kampanią ibis Music w Europie Wschodniej