820 tys. widzów „Awantury o kasę”. Największa widownia w niedziele
Średnio 820 tys. widzów ogląda „Awanturę o kasę” po sześciu odcinkach emisji - wynika z danych Nielsena. Reaktywowany teleturniej wrócił na antenę Polsatu na początku października.
Polsat emituje „Awanturę o kasę” od trzech tygodni. Teleturniej nadawany jest w weekendy, w soboty i niedziele o godz. 17.30, począwszy od 5 października. Po sześciu odcinkach programu ”Awanturę o kasę” śledzi średnio 820 tys. widzów, co daje Polsatowi udział w telewizyjnym rynku na poziomie 8,70 proc. w grupie wszystkich widzów, 10,41 proc. w grupie wiekowej 16-49 i 9,57 proc. w przedziale 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
“Awantura o kasę” z większą widownią w niedziele
Spośród sześciu wyemitowanych dotąd odcinków „Awantury o kasę” największą widownię zgromadziło drugie wydanie z niedzieli 6 października, które obejrzało nieco ponad 1 mln widzów. Analizując wyniki poszczególnych odcinków widać, że więcej widzów gromadzą niedzielne wydania „Awantury o kasę”, które mają średnio o 190 tys. odbiorców więcej niż sobotnie.
Biorąc pod uwagę wyniki oglądalności z poszczególnych weekendów, z tygodnia na tydzień oglądalność teleturnieju Polsatu spada. W weekend premiery 5-6 października „Awanturę o kasę” obejrzało 927 tys. widzów. Tydzień później (12-13 października) było to 774 tys. odbiorców, a w miniony weekend 19-20 października przed telewizorami zasiadło średnio 758 tys. widzów.
Czytaj także: „Awantura o kasę” będzie marką zastrzeżoną? Chce tego producent
Teleturniej „Awantura o kasę” pierwotnie był emitowany na antenie Polsatu w latach 2002-2005. Format, który wrócił na antenę po prawie dwóch dekadach przerwy, został odświeżony - zdjęcia zrealizowano w nowym studia przy Wale Miedzeszyńskim w Warszawie, program zyskał nowy design i oświetlenie. W nowej odsłonie teleturnieju zmianie nie uległy jednak główne zasady gry oraz sam prowadzący, którym podobnie jak przed laty jest Krzysztof Ibisz. Producentem teleturnieju jest firma ATM.
Dołącz do dyskusji: 820 tys. widzów „Awantury o kasę”. Największa widownia w niedziele